Separate names with a comma.
Nej fyfan haha.
Fan, jag kommer alltid av mig med mitt springande under vintern men kör vår-sommar-höst. Och jag hatar verkligen att springa på gymmet så undviker...
Haha
Springer du på vintern också?
Parks and Recreation. <3
Magnifikt. Tack! :)
Attans. Vågar inte chansa, men måste verkligen installera om Google Drive. Någon som har nån idé? Att kopiera alla filer inte ett alternativ.
Menar Drivemappen på datorn.
Om man avinstallerar Google Drive från datorn, försvinner alla filer i Google Drive-mappen också?
Två låtar som körs på repeat väldigt mycket i lurarna på jobbet just nu: [MEDIA] [MEDIA]
Stäng av GPS om du inte vill att positioneringen ska störa dig.
Tja, kommer väl samtidigt som Vibe Shot då. :)
Jo det hade jag. Går dock i tankarna om att dumpa den. Man kan för guds skull få två Vibe Shots för priset av en S6 Edge :p
Ge mig en Lenovo Vibe nue
Superintressant som fan. Nästan sugen på att dumpa min förbeställning på S6 Edge och lägga in en på denna istället.
Haha [MEDIA]
Vilken sketen rea GPlay hade...
Självfallet inte olagligt, så länge din app inte innehåller något olagligt. ;)
Beror på vem man är. ;)
[IMG] Launcher x Nova Ikoner x MinimalUI Widget 1.1 x Google Play Music Widget 2.1 x Google Search Widget 2.2 x MinimalUI Clock
Struktuella förändringar och sånt. :p
Haha. Njae inte riktigt haha Jodå. Tre timmars möte bara haha Jag lever!!
Inkallad till chefen klockan tio på en tisdag. Bådar inte gott haha
Mac n cheese och O'boy haha <3
Fast det är väl en vanesak. Beror ju lite på vad det är för format på filmerna man tittar på.
Nu blev jag lite osäker. Lenovo Vibe Shot var ju riktigt snygg och för mig som prioriterar kameran kanske det vore något :P
Haha ja. Bara så jävla lamt att inte orka lägga upp för Android. Pinsamt.
Haha så ruttet. [IMG]
Tro!? Jag vet.
Jo allt är sant.
Varför ska man byta glas? Sitter för fan Gorilla glass 4 på den.
Tre är väl ändå billigast när det gäller telefon+abonnemang?
Haha skulle aldrig för mitt liv läsa mobilnyheter på Aftonbladet, aldrig. :P
15:00. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Brooklyn Nine-Nine :)
Åh vill ju ha en Z4 Tablet också :(
http://xn--lxhjlp-buad.nu/guider/svensktexter/mall-skriva-kronika/ Följ länken ;)
Har också Tre och la en förköp på en svart Edge 32GB. Har dock en liten specialversion av mitt abb. så ska egentligen bara lägga på den på mitt...
Utan tvekan. Innovativt måste jag säga.
Nog för att jag äter gröt då och då, dock till frukost, så är det inte så illa haha