Separate names with a comma.
Hej! Har använt minicm pro nu ett tag, men märkt efter ett tag att då nån ringer mig så kan jag inte höra dom men dom kan höra mig. Fast då jag...
Hej! Har varit utan datorn nu ett tag och har inte hunnit läsa till mig på xda än. Så jag undrar bara vilken ROM är bäst nu att använda då slade...
Hej! Har varit borta länge nu, så har noll koll på XDA. Så jag undrar vilken är den bästa ROMen just nu? Froyocomb,Cyanogen Froyo CM6, Cyanogen...
Hej! Jag undrar om någon har nå tips på Icon packs? Skulle typ vilja ha nå genomskinliga som t ex "glasklart" på iphone. Eller typ nå cyan...
Hej! Jag undrar om det på något vis skulle gå att man fick alla strömwidgets (wifi,bluetooth,gps) i notifikationsbaren? :) Som i cyanogenmod. Det...
Hej! Jag har nyligen märkt att jag har problem med MMS. Förut så har det fungerat utmärkt, men nu då jag får MMS så får jag ett svar från Halebop...
Hej! Har skaffat cyanogenmod 6 nu till min mini pro. Funkar kanon å allt, men då jag flasha in den så råka jag radera dom gamla backupsen i...
Hitta en intressant länk på nätet nyss. http://forum.xda-developers.com/wiki/index.php?title=Xperia_X10_Mini_CPU_Scaling Hur tror ni att det...
Hej, har fått nu på sista tiden att "com.google.android.partnersetup" stängs ner varje gång jag startar telefonen. Vet inte riktigt vad det beror...
Hej! Höll på att fippla med telefonen idag. Försökte att få en rom att funka(MiniCM). Har flashat en rom tjugotals gånger förut, men den här...
Hej! Uppdatera nyss till den nya versionen av Titanium. Märkt nu att då jag ska backupa alla app+sys så börjar den, men sen tvingas processen ner....
Hur kan man öppna frameworks på datorn? Har inte hittat så mycket hjälp på webben så nu frågar jag här istället:) Vill göra det så jag kan titta...
Hej! Har försökt få Adb att funka nu, men det går förjävligt:P Testat minst 3 olika tutorials men ingen får det att funka för mig. Någon som har...
Märkt på sistone att Wi-Fi laggar väldigt mycket. Vet inte riktigt varför. Den bara stängs av och på, då jag fösöker att avända den. Jag har...
Har några frågor App2sd. 1. Är App2sd den bästa? 2. Hur fungerar dom med romar, t.e.x Cyanogenrom 6? 3. Är en ganska nybörjare så är den någon...
Hej! Har nyss rootat min x10 mini pro, tänkte skaffa xrecovery och jit nu. Men jag har nåra frågor om det. 1. Vad är egentligen JIT) 2. Är den...