Separate names with a comma.
Du kan kolla maskiner och få rådgivning i vilken vitvarubutik som helst utan att sedan behöva handla därifrån. Lite fult kanske, men men... Nu...
Hallon just nu 19 kr/månaden i 4 månader för valfritt abonnemang. Brukar funka att få Refunder-cashback också därifrån. (Själv tar jag detta...
Om det är viktigt för dig - överklaga. Om det är något som inte är särskilt viktigt - strunta i det strunta i det. Absolut ingen annan än du...
Har haft Rocker för att kunna betala småköp med mobilen. Efter ominstallation av mobilen kraschar Rocker-appen när kortet ska läggas in i Wallet....
Tog ett bra tag för mig att fatta att Kobo Vågen var Kobo Libra (stjärntecknet vågen). Och "bror" och "sångare" i samband med sytillbehör var...
Förmodligen var varan tillgänglig vid postningsögonblicket. Efter postning kan det gå FORT. Det borde alla här veta vid det här laget. Låt bli...
Konstigt! Nu har jag inte samma motor. Jag har Shimano. Inga som helst problem vid höga hastigheter! Har varit uppe i 48 som mest tror jag...
Dina kommentarer ska läggas i DENNA tråd. Inte i den där det står "inga diskussioner". (Men oj vad lätt hänt det är att glömma byta tråd!)
Jag ser faktiskt inte riktigt problemet. Vill man ha bort allt från en app avinstallerar man den. Det betyder inte att jag inte förstår vad du är...
Kom på en grej... Du tänker på att du växlar på olika sätt med navväxel kontra utanpåliggande. Bäst är att kort avbryta trampningen när du växlar,...
Ja, min erfarenhet som nybörjare med elcykel är att jag har fått prova mig fram en del. Jag har cyklat samma sträcka med rätt rejäla backar ett...
Förstår precis! Jag kände själv inte till märket alls innan jag köpte min. Men igår pratade jag bland annat cykel med en släkting som håller på...
Priset på den där cykeln verkar ju alldeles fantastiskt. Men några saker får mig ändå att reagera: Extremt dålig räckvidd! Max 60 km enligt...
Då har väl "den", vad det nu är du syftar på sålts slut eller plockats bort. Ja, det kan gå på sekunder. ("Inga diskussioner" betyder för övrigt...
Själv har jag ganska kort erfarenhet av elcykel men god vän som sedan många år med elcykel cyklar väldigt mycket, varje dag, året runt, oavsett...
"Vill du ha en smörgås på nybakat bröd till kaffet älskling?" kanske löser det. :D
Jag har fått uppfattningen att man måste lägga in fordonen manuellt i varje mobil. Men jag skulle bli väldigt glad om det visade sig att jag har...
Eftersom detta är en säkerhetsfunktion är den "shady" vägen du får gå. Ligger liksom i sakens natur!
Jag fick tydligen min ändring godkänd av Skatteverket. Har inte fått något besked men kollade under "beslutade skatteuppgifter" eller nåt i den...
Tänk så olika man kan vara! Jag tycker det är suveränt att logga in med mobilen även när jag jobbar med datorn! Mobilen ligger ju bredvid och med...
Då kan man ju undra varför just det är så viktigt?
Jag har både en Huawei 535 och den lite äldre 525. Båda är mycket bra! MEN jag föredrar faktiskt den äldre 525:an. Den står på en plats med inte...
Det är redan möjligt att logga in på Billo från en webläsare som det verkar. Har inte Billo, men kunde ändå logga in med mobilt BankID (kommer då...
Ja
Även Billo använder QR-kod men det ser ut som man även kan använda lokalt BankID. Nu har inte jag något sådant så jag kan inte testa. Har du det...
Inte alls nonchalant! Tvärtom! Det är för din säkerhets skull man inte tillåter det. Självklart tänker man inte INFÖRA något som allt fler av...
Jag tycker att det låter som du gör något fel med ditt användarnamn. Kan det ha smugit sig in ett mellanslag på slutet eller något annat lurt?...
Precis som @Heleg säger måste detta vara en vidarekoppling som är inställd på själva mobilabonnemanget. Alltså inte SIM-kortet. T.ex. kunde jag...
Det går säkert. Men det är ju av säkerhetsskäl en dynamisk QR-kod och jag hoppas verkligen att de som ska ta emot denna ID-handling utbildas så de...
Om du har en gmail-adress ska det gå att klämma in en punkt någonstans så uppfattar Vimlas system det som en ny adress, men eposten kommer ändå...
Lufthansa och KLM/Delta/Aifrance (Flying Blue) har funkar för boardingcard för mig. Väldigt irriterad över att SJ inte stöder Wallet dock!
Inga problem!
De insåg nog rätt snart att de var tvungna att förtydliga! Blev väl överösta med frågor då dennna information inte fanns i de första meddelandena...
Fanns en länk till FAQ i eposten, men när jag fick den funkade den inte. Nu gör den det, och där framgår ju, som har påtalats, att halva priset...
Samma här. Men utgår ifrån att det blir halva priset på det nya beloppet för oss som har "halva priset livet ut". Hittar inget specifikt om det dock.
När jag scrollar ner på datorn kan jag kryssa i både FBA och Inkludera slut i lager. Ser rutorna, men har inte haft behov av att göra det, så jag...
I appen kan jag (tydligen) välja det under filter.[ATTACH]
Har inte reflekterat över just FBA som kriterium, men kryssar man i Prime blir det väl med automatik sådnat som hanteras av Amazon (fulfilled...
Gissningsvis inte, eftersom frågan ställs. Det är nog någon "extra styrka i solsken"-funktion som liksom ligger utanför slidern.
Efter vad jag läst här låter detta som väldigt typiskt Airmee! Har inte bekymrat mig då Airmee inte kör där jag bor, men nu väntar dottern i...