Separate names with a comma.
Jag döpte om den till update (det var en zip fil så den vehöver ej heta update.zip) Sen in i recovery och välj install update.zip> from sdcard...
Det finns ett skitsnyggt Honeycomb tema på Xda för både .06 och .24 Jag har flashat in det och det var verkligen skitsnyggt :)
Jag tyckte designen var stilren:P
Jag håller med Wellbow . En gissning är dock ett svar enl. Mej ;-) Sent from my U20i using Tapatalk
Japp widlfire och mini pro är populär Sent from my U20i using Tapatalk
Auto går väl visst att stänga av? Har addat en widget och då kan man bläddra mellan lägena auto, min elr max .. När jag kör på min så ändras...
Star Warz
Någpn som vet vart jag kan få tag i väggpappret???
Det var inte det han menade ?
KAn testa men inte nu :)
Allmänt ?
Triceps
Lust att länka /ladda upp ? Sent from my U20i using Tapatalk
I mini... Står det att font.. Bara funkar för donatorer änsålänge men ska funka för allmänheten om några veckor Sent from my U20i using Tapatalk
När du har avinstallerat dom via Titanium kan du då gå in på inställningar > program>hantera program(?) och avinstallera där ifrån .. brukar funka...
För att bara lägga in teckensnitt i simi så lägger du filen på sd kortet eller någonstans du vill ha den . Sen trycker du custom font i simi och...
Jag. Vet ingte om detta funkar men det finns typ någon form av systemåterställning i mobilen under inställningar någonstans Sent from my U20i...
Ja ,metamorph är ett sätt Sent from my U20i using Tapatalk
Skit på er wares är för noobs;-) Nae jk .. Använder det med för jag kan inte köpa apps annars hade jag nog slösat många tusenlappar på det :-D...
Personligen tror jag inte någon håller på men man kan alltid hoppas :-) Sen huruvida dom lyckas och hur lång tid det tar är en annan fråga :-/...
Har användt tesla led och den är bra... Sent from my U20i using Tapatalk
Enl. rykten på xda så har batteritiden sämrats i den senaste, vet dock ej om detta stämmer då jag ej läst tråden/trådarna utan bara själva namnet..
Den som sitter i pro:n är en Clearpad 3000 (?) Här är lite info, är tyvärr inte så bra på detta: http://www.cypress.com/?docID=26431 CY8CTMA300...
Det går i senaste betal versionen om jag ej minns fel :)
Har provat det på min mobil .. Sjukt nice tyckte jag :) Har nu en offline playlist med 192 låtar :)
Jag spelade ett sjukt roligt spel på min brorsas mini, Det hette Papa stacker..
lime Sent from my U20i using Tapatalk
Ser dej ofta 9/10 Sent from my U20i using Tapatalk
Csi miami :) Sent from my U20i using Tapatalk
Ska sova nu.. tror jag iaf :) Sent from my U20i using Tapatalk
Mobilen laddas upp och sen laddas ner lite för att inte överladdas (?) tror det står i handboken så kolla där
täcke
kul
UPDATE: I cm6 är USB Mounting och App2sd fixat ..
ingen signatur ?
HAde detta problem dock omvänt (ett mini tema på min pro).. Det ändå som funkade för mej var att flasha om med Bin4rys flash tool ..
USB mounting
Ask-kopp
Nokia
aptitretande