Separate names with a comma.
Vad tror ni om något sådant? Har redan Sonos men tänkte att detta kunde vara något om man bara ska köra Spotify! Multiroom trådlösa högtalare...
I wish! Haha ja det vore något. Snacka om att släppa en bomb.
Haha senaste videon från Google är underbar när de driver med Android L. Sent via Tapatalk
Tog mig lite sovmorgon. :) Sent via Tapatalk
Godmorgon. Sent via Tapatalk
Kanske det. :teeth: Får gå tillbaka och köpa igen :teeth:
Jag var förste person in i kassan typ. Var kö bakom mig så tyckte det var lite lustigt :D
Sweet när kassörskan packar kassen åt en hehe :D Händer nästan bara utomlands typ.
Sätter den på laddning under natten. Glömmer jag att ladda så har jag alltid tillgång till laddare i stort sett vart jag än befinner mig så...
Fan, mongorånare som förstör min lunch... Min takeaway finns innanför avspärrningarna haha:(
[IMG] Nova Launcher. Stock clock widget. Keep widget. Letter icons (släpps vilken dag som helst nu hehee)
Grejer jag får ut av Googles senaste reklamer. - Två olika storlekar på nästa Nexus. - Bra högtalare. - En ny smartklocka(?). - En ny platta.
Telefonen måste rootas och du måste installera CWM/TWRP!
Känner på mig att detta blir en bra dag! :)
Det verkar "inne" att hata på Samsung. Störtlöjligt. Det enda jag stör mig på ang. Samsung är att de är ovilliga till att släppa sources....
Sweden2; Töm din inkorg!!
Någon som har lust att testa ett nytt ikonpack? PM så skickar jag en länk! :teeth:
Skönt. Från jobb eller skola? Är dock inte så mycket att göra här nu så vi roar oss med musik, kaffe och skitsnack. :cool:
Jobbet gungar! <iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:35SnuWHCBTJkfJYetXUF7X" width="300" height="380" frameborder="0"...
Dåså, Måndag och jobb. Skönt iaf att kunna glida in vid 09:30 så man får lite sovmorgon. Fyll kaffekopparna!!
Åh herregud vad jag hatar Eclipse. Vidrigt program som bör brinna i helvetets inre helvetes helvete. Brinnnnnnnnnn.
Argh vad Google kastar ut uppdateringar. Senaste GMS finns att hämta här för den som vill:...
Fliker in och tipsar om denna trevliga filhanterare, designad helt med Material Design. [IMG][IMG]...
Möjligt att det är så haha
Weeeååååå. Ut i natten nu då!!
Företagskonto! Tja, Google, Dropbox, MEGA och OneDrive kommer naturligt...typ. Sen har jag nog signat upp för dem andra tidigare. Använder...
Kollade igenom vad jag hade för olika molntjänster samt status på utrymme ^^ Dropbox - 5TB. Mediafire - 54GB. MEGA - 50GB. OneDrive - 30GB....
Jävlar vad man sover bra då. Dags att gå upp nu. Gief mig kaffe!
Jag kör MacBook tillsammans med Nexus 5 som jobbpaket. Lite av två världar men fungerar skitbra. Sent via Tapatalk
Nä det gör inte jag heller men jag har inte baggy jeans heller :P
Kanske beror på vad man har för sorts byxor :/
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:7nmArpOotJ431XYlJXI1vy" width="300" height="380" frameborder="0"...
Haha nej inte direkt. Hur är den att ha i fickan? Tycker den är snygg men 5.5" känns alldeles för stort. :ehm:
Den verkar trevlig men den är för stor :( Den verkar dock bra. Men lite synd är det. Precis!!
Ganska tråkigt mobilår, 2014. Får hoppas att Google överraskar och släpper två Nexus mobiler i olika storlekar. Typ, 4.8" och 6". :(
Wine n' dine.:teeth:
Mmmm öl och fotboll :D Sent via Tapatalk
Jo. Stämningen sjunker alltid lite också om man ska hålla på och dela upp och larva sig. Handlar i grunden om att ha en skön feeling i sin...
Jo. I slutändan så jämnar det ut sig typ. Annars händer det, iaf i mitt sälskap, ofta att vi tar en kväll var typ om vi är ute. Men den...