Separate names with a comma.
Hur känns den? Kameran? :)
Jag vet inte hur Torras är men det får vi se imorn. Men håller inte med dig om friktionen hos Flolab. Otroligt glatt och nästan för halt. Då...
Håller med dig @Lina-e, fantastiskt flyt med Flolab!! @Tiopental det kanske var dålig ytbehandling på din!? Nu är det dock dags och testa Torras,...
Upplevde inte serien tung trots att det händer mycket. Gillade dock den skarpt men har alltid gillat serier i den här genren.
Säljer en ny och oöppnad Iphone 16 128GB med kvitto. Svart färg. Pris inkl spårbar frakt 5700 kr.
Skickas 10-12 november enligt deras kundtjänst.
Fortfarande engelska som gäller som systemspråk? :)
[ATTACH]
Jag med :)
Jag har för mig att det stod likadant på x200 Pro. Men kan ha fel här.... Men undrar jag med om svenska finns med.
Japp det stämmer.
Noterat och sover på saken :)
Dessa är utan ANC
Säljer ett par nya och oöppnade Airpods 4. Dessa är utan ANC. Inget kvitto, kommer inte åt det då dom är köpta mot företaget. Garanti hos Apple...
@Homer2019 har sagt att han ska ha den. Men den är inte betald än.
En svart, ny och oöppnad Iphone 16 128GB säljes. Kvitto ingår. Pris inkl frakt: 6000 kr.
Reserverad åt @Prodrive
Säljer en ny och oöppnad Iphone 16 128GB i svart färg. Kvitto ingår! Pris inkl frakt 6000 kr
Läderfodral för AirPods Pro 3... Amazon.se
Nej jag har samma problem fortfarande. Räknar inte heller med någon förbättring innan nästa uppdatering kommer. Får hoppas dom har löst alla...
Letar efter en i bra skick. Färg och minne spelar ingen roll men det ska vara en global variant.
Swappie är bra och pålitliga :)
Jag har köpt den undre, min son använder den. Fungerar bra men den är ju betydligt klumpigare. Anker är bra grejer!
Absolut :)
Garantin påbörjas när du startar telefonen för första gången. Så 12 mån framåt.
Säljer en ny och oöppnad Iphone 16 128GB i svart färg. Kvitto ingår. Pris: 6000 kr inkl spårbar frakt.
Ljusstyrkan alltså mestadels. Är dock otroligt nöjd med bilden och tv:n så inget jag saknar. Vill ha en bra tv men behöver inte ha den senaste.
Fyndköpte en ny LG C4 för 10k förra helgen. Tänkte först vänta till BF men då dök C4 upp till fint pris, då fanns inget och fundera på. Vet inte...
Tycker du är klarsynt och ärlig oavsett vilken produkt du skriver om :) Ok det är ju bra att du skriver av dina egna erfarenter. Jag har också...
Kom igen nu båda, försök håll diskussionerna på en vuxen nivå, ni kan bättre än såhär :) @Bobby83 en undran, har du en Iphone själv eller läser du...
Jag har liknande problem men min försvinner inte helt utan den hoppar upp till halva skärmen ungefär o_O
Nej!
Det här är inaktuellt. Verbit har höjt priset till ordinarie pris.
Yes det är den. Dom har en drive nu med 800 kr rabatt om man binder Fastpris eller Mixpris på 4 eller 6 månader.
Elområde 3. EON.
Funderar på att binda Mixpris 50/50 med den fasta delen låst på 102 öre på 6 månader, tycker det låter som lagom tid. Vad tycker ni? Bra eller skit?
Ja självklart. Duschen ska vara på varmt vatten så ånga bildas. Ångan sjunker och tar med sig dammpartiklarna :)
Snyggt, bra jobbat! Hoppas ölen var god :P
Min procedur: Gå in i badrummet och ta med dig allt du behöver. Sätt på duschen och vänta några minuter. Sätt på skärmskydd. Stäng av dusch och gå...
Kört rörligt senaste åren. Samma här!