Separate names with a comma.
Hide your daughters xD.. Vi får se vad tid blir :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Du är alltid så välkomnande! ;p
Hahaha, det är värt en resa till Helsingborg för att höra henne säga :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vad säger din fruga? ;) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Hahaha, ulike? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Är sambon inte med på noterna eller vad är problemet? :)
http://www.youtube.com/watch?v=gmlExfCzcO0
Aa då är de ju lugnt :)
Jag med :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Upp med humöret nu fan xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Nerå, lämnar inte er. Men, försten till 5001 inlägg? XD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Hejdååå Swedroid ;)
Jag måste hålla med om att Telias mobilsurf inte är så bra som jag hade hoppats, den är bra när den väl fungerar, men när man hamnar i lite mindre...
Du kan knappast vara först med detta. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag använder Passdroid. Den gillar jag Sent from my Nexus S using Tapatalk
Stromma har en poäng. Fast samtidigt, är det någon som använder Yahoo och ICQ idag? :S. Men jag tycker verkligen vi ska lägga till Google+ :D
Har du några köpta apps? Jag vet inte hur man får dessa till ett nytt konto :S Men jag vill veta hur man gör faktiskt... Det är just de sista...
Kan du skriva lite mer om det? Vad gör man på det mer än "ta någon hem"? ;D
Vad lustigt, kolla i kommentarerna på Market om det är fler som har samma problem?
Vet väl inte om man ska tipsa om vart det går att få gratis... Jag vill ha nya banor! >.<
I Handcents inställningar finns det väl så man kan lägga till denna siffran? Eller är det som så att det är ett plugin du måste ladda hem från...
Om du vill ha en förändring är de väl bara att, "go for it"?
Varken radio eller kernelbyte är ett måste, det är mest för folk som vill ha så optimalt som möjligt (som vet hur de ska få detta). När jag...
Ta det lugnt, det kommer mera :). Du lär dig med tiden. :)
Kan du ta en knappnål eller något annat smalt och spetsigt , tandpetare kanske, och dra över sprickorna och se om den fastnar lite?
Detta verkar nästan vara något generellt för de flesta telefoner, främst HTC, min nexus har inge glapp eller så, förutom högtalarknappen som man...
GorillaGlass är vad jag förstått mer tåligt för repor, tex om man lägger nycklar i samma ficka. Men som du säger, det är inte okrossbart . :)
Jag måste bara flika in och säga att alla telefonerna kan inte vara i toppklass med olika format :). Desire i sig var en väldigt bra telefon , med...
Rent spontant, be dem höja sin högtalare ^^. Sambon har inte upplevt detta på sin Inc S, och jag har inte hört någon klaga på något sont vad...
Riktigt fint faktiskt :), gillar färgerna :)
Gammal tumregel, försök dig inte på saker du inte förstår :). Varför ska du byta kernel eller radio? Har du problem med mottagningen eller så?...
Lär den att gå på toaletten :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag vet inte vad som är fel tyvärr, allt hade varit såå mycket enklare om jag hade din telefon framför mig :/
De kan inte prata eller kommunicera som du kan.
Jag är imponerad. Detta var den typ av information jag ville höra och som jag tror många andra vill behöva höra med. Jag :D Sent from my Nexus S...
[Rumor] Delayed Nexus S 4G Update Happening on July 18th » Sprintfeed Nytt datum, 18e ! :P
Den har varit klistrad, men den har blivit "unklistrad" under någon Swedroid-räd då de bestämde sig för att ha samlingstrådar istället, vilket har...
Vad var det för uppdatering som kom till den nu precis? :S
Har en äcklig finne på ryggen som är jobbig och irriterande, och som tydligen inte kan klämmas förrän imorgon typ... fan :/
JAg hade turen att vinna truecaller under en tävling @ swedroid :)