Separate names with a comma.
Haha är det USA så kommer du inte in i landet. De kommer sätta dig på ett plan tillbaka. Är du misstänkt för ett brott så lär du inte få lämna...
Hela dagen? :p /Mobilt
Vilken underbar morgon. Sitter ute i Stockholms skärgård och käkar frukost vid vattnet i 21 grader klockan 09:40 i Maj! Satan vad trevligt! Vad...
Hehe tar det lagom till eftermiddagskaffet! ;) Slår mig ned med laptopen och kaffet vid bryggan. Det är ju ändå 21/22 grader :teeth:
Fan va fint väder det är idag! Blir nog fan att ta sig ut i skärgården.
Tar en titt på det imorgon! Nu ska jag dricka öl!:teeth:
Preview 3 ute!
Hit me!
Definitivt tack-kåt! Haha ja han skapade en såndär petition :p
Aa kör Preview 3 på S3'an för tillfället! Ja han ljuder definitivt. Går att tvinga fram landskapsläge om man går ur en video t.ex. och...
Hihi öl på uteservering <3 underbart
Synd :/ Kör du CM?
Den som heter typ CameraNext:-) /Mobilt
One+ One's CyanogenMod-kamera för den som vill testa. Bara att installera som en vanlig app...
Javisst med det är fortfarande en sanslöst populär telefon, vilket inte är något att sticka under stol med. Bara kul att utvecklingen fortsätter.
Blöööööh
Tror nog att Tyskland floppar och att det blir Spanien mot Argentina eller Brasilien i finalen. Det blir inte det året Belgien blir...
Japp! Är också galet taggad. Själv har jag Tyskland som mitt "andra land". Tror dock på flopp, tyvärr. Har börjat fila på en lista. Blir att...
Håller med. Störtlöjligt. Känns som allt fokus läggs på att hata SD istället för att pusha sitt eget parti. Tröttsamt är det i alla fall.
Åh. Snart VM. Blir till att lägga upp ett besöksschema mellan matcherna man kan prata med någon annan än polarna. Sen en särskild handlingslista...
Jag gillar hur Moto X ser ut. Ruskigt snygg :teeth:
Den här är ju helt underbar.. -Är detta Norge? -Naj de e Norge... <iframe width="480" height="360"...
Haha eller denna <iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/-szAc1kFLy0?list=PLjclV_4h9edjN6fu3XnbBPgfjR_t0bY3n"...
Ja det var väl Hassan? Eller? Detta är ju Hassan.. <iframe width="480" height="360" src="//www.youtube.com/embed/AHeTqZmJXVA?rel=0"...
Haha jo kanske det. Du kan få numret till deras Svenska kundsupport för Google Play store-prylar :teeth:
Konstigt. Jag fick svar efter typ 20 minuter när jag använde det. :teeth:
Har en kontaktform om man har problem med en publicerad app. Vet inte om det är till någon hjälp då man måste fylla i package name och massa skit?
Gäsp..
Haha, ta studenten i en folkdräkt... Haha man kan ju alltid försöka.. :) /Mobilt
Kör de inte på den AOSP - baserade ordlistan? /Mobilt
Zzzzzz /Mobilt
Haha den får mig illamående :neutral: Har dock varit tillräckligt i Göteborg för att bilda mig en uppfattning :)
Nej jag har inte bott i Göteborg.
Haha wannabe NYC...finns det verkligen i Stockholm!? Magiskt. Ja jag har bott i andra städer/orter. Men som sagt, fördelar och nackdelar med...
Haha osammanhängande stadskärnan... Håller dock med dig angående nyinflyttade och trafiknätet. Det kan man dock inte lasta Stockholm för, utan...
:teeth:
Skön logik. Därför det bor ca en mille här då antar jag?:)
Nej för fan! Om det är nära Odenplan så stämmer det ;)
Undviker att vara på Söder. So I wouldn't know :teeth::teeth:
Haha ja, jävla hipsters..