Separate names with a comma.
Min har åkte ned på 99% nu, måste hänt senaste veckan… [ATTACH]
De har väl höjt före Black-week kanske?:cool:
Betalar 1500kr för min V60 D4 som också är registrerad innan den datumen, helt ok ändå!
Har det också 16Pro.
Är det bara jag eller känns batteritiden bättre på 26.1? 16 Pro.
Det stämmer inte, jag har 5G obegränsat (200-600Mbit/s) för 99kr/månad.
Samma här, kört det sen det kom för snart 20 år sedan, inte haft ett virus under den tiden.
Kör Tele2 för tillfället och planerar också byte efter nyår främst för att få tillgång till Viaplay Sport, testade Telia någon månad i somras och...
Ett gäng med sådana här kanske funkar? Duktyngder, 4-pack | Clas Ohlson
Köpte en iPhone 13 Pro som reservmobil av @Kabe 780 smidig affär och utmärkt skick som beskrivet!
Snittar på 4 timmar, inte bra:P
Jag kör också AdGuard, så här ser det ut i inställningar, tillägg i Safari i min mobil: [ATTACH]
Tar den för 3000kr inkl frakt!
[img] Apple iPhone 16 Pro (Ultra HDR, Stock camera, 5x, 120mm, 0.01s, f/2.97, ISO 80, 12.19MP) [img] Apple iPhone 16 Pro (Ultra HDR, Stock...
Köpte en 5g-router av @gourmanden bra packat och skick som beskrivet, nöjd med köpet och säljaren!
[ATTACH]
Jag passar mig noga för att köra tomt på batteriet, har nog aldrig varit under 40% , jag kanske är överdrivet försiktig men det verkar fungera.
Tråkigt, Kiss har väl aldrig varit någon favorit hos mig, inte på det sättet att jag köpte deras album men några riktigt bra låtar har de gjort ändå!
Min 16 Pro är tagen i bruk 20 september 2024, har fortfarande 100% batterihälsa. Laddar trådlöst med MagSafe till 100% varje natt med optimerad...
Så jäkla bra är den telefonen!:P
Bjuder 1100kr plus frakt!
Tack, 800kr plus frakt då:)
Startar med ett bud på 800kr då, förutsatt att du kan skicka:)
Ja, för man måste ju självklar själv ha den första:P
Samtidigt är det ju dubbeljärn man vill ha för man äter ju fortare än man hinner grädda i enkeljärn:D
Ny större sensor med fler megapixlar på tele och ny selfiekamera är väl den stora skillnaden. Båda naturligtvis lite bättre än de gamla.
[img] Apple iPhone 16 Pro (RAW, Stock camera, 1x, 24mm, 0.04s, f/1.66, ISO 1250, 24.47MP) Tandberg TR200
Wiim mini, måste ju kunna avnjuta Spotify Looseless i alla sina anläggningar:P [img] Apple iPhone 16 Pro (RAW, Stock camera, 1x, 24mm, 0.02s,...
Det är inte lätt det där, jag är lite i samma sits men i mitt fall på grund av ålder, (har fyllt 61), lätt att jämföra sig med hur bra man var när...
Den blev knappt ljummen när jag laddade min iPad Pro.
Fick leverans för en stund sedan, bra kvalitetskänsla, i klass med Anker.
Det ska vara bra grejor vad jag läst, har en 65 wattare från dem innan sedan 1år, inga problem.
Bra pris om man är ute efter hygglig laddare med kabel, 2-pack INIU 30w: https://amzn.eu/d/inL9WUK
Ser onaturligt ljusa ut.
Sjukt vad dåliga bilder Pixeln tar! Så långt från verkligheten.
Vet ärligt talat inte men de är kopplade till telefonen och fungerar som handsfree med utmärkt ljud.
Min pappa har Pixel 9 och hörapparater, funkar för honom, vet inte hur det fungerar med iPhones då min hörsel än så länge är bra.
Det är väl Apples Fittnes app du skall använda ihop med klockan, där kan du se det du efterfrågar.
Länka gärna vad det är du har köpt, går inte se på bilden.
Det var inte det som åtgärdades i senaste uppdateringen? ” Bilder som tas under vissa ljusförhållanden med iPhone 17-, iPhone Air- och iPhone 17...