Separate names with a comma.
Om du köpt via abonnemang och tagit en telefon vet dom ju vilken telefon du köpte... Sent from my Nexus S using Tapatalk
Lol nej, då hade det varit lika bra att skita i o klippa sig :p. Ser mest bara gay ut, men kan bero på att jag inte vant mig Sent from my Nexus...
Nyklippt :/ känns konstigt Sent from my Nexus S using Tapatalk
Första skriver du i fel tråd angelika. Detta är bara till för screenshots. Sedan är den ena widgeten där Gentle Alarm, som är en alarmklocka bara...
8kr debiteras första gången av google, för att kolla om kortet är äkta, paypal göd likadant när man kopplar sitt kort. Sent from my Nexus S...
안녕하세요 (Annyeonghaseyo) Kör med en EXT3-partition istället då? Radera ext4 och gör om processen igen :/
Äldre kille om jag inte minns fel . Sent from my Nexus S using Tapatalk
detta var ett tag sen, men jag hade swedbank på rootade Desiren :S...
SVERIGEEEEEE!! SHALALALALALALALALA
Tillägget Web Developer i detta fallet.
안녕하십니까 (Annyeong Hashimnikka) Jag skulle vilja rekommendera RCMixS om du vill ha Sense :), annars är Elelinux ett förslag som kan göra saker...
Som den tjejtjusare jag är... kirtaa eller Sorkhelvete.... k..s.. neh, kirtaa blire! :)
andysign asians + kamera = nästan synonymt med kpop ;D
Icke. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jo då, en o annan ska jag väl överleva ;)
Jag håller faktiskt med dig, såg ut som man laddat hem senaste gratis antivirus-programmet från FileHippo.... Och jag, precis som du, gillar...
Skriv gärna lösningen, så att andra vet :)
Eller så kommer du till mig :)
JAg använde kampanjkod och allt, men det stod att jag bara hade 2GB :S .
[IMG] Tycker det mer ser ut som han börjar bli gubbe ;)
Kom till Mjölby :)
Vad har ha för framtid i Sverige? ;p Pola ihop med Fadde Darwich? :D Jag tycker de flesta som kommit in till Sverige utifrån påstår att de...
Jag menar att han trollar ;D. Sen, vad är det coola med att ha skyddat en tyrann?
Obvius troll is obvious :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Näe, lite falsk krupp, så fick lite adrenalin tror jag, så löste de sig Sent from my Nexus S using Tapatalk
Magkänsla Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sensation Sent from my Nexus S using Tapatalk
Den ena får du skaffa 3d glasögon till, andra inte :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Grattis! Fick skicka in minstingen till akuten igår. Sent from my Nexus S using Tapatalk
"Jag är man, i sina bästa dagar, gillar långa strandpromenader och skogspromenader, är rökfri och söker desamma, men egentligen skiter jag it....
Min dotter (3år) avgudar Pocket God :) . Så där har du ett tips ¨¨
Tänkte flika in med lösningen, men ville veta först att Cherokee fick det brevet ^^. Inget fel med mönsterkod, jag använder det så mina döttrar...
YouTube - [1080p] HyunA - Bubble Pop! [Swedish - Hangul - Romanization]‏ <-- "Den där koreanska låten igår" - nu subtitlad, kanske man blir...
Det roliga är att jag inte tycker att den är värd 1500-2000kr :P.
Men telefonen brukar väl låsas i 30 sek, sedan kan man testa igen? :S
-2 :P
Vill klaga på Aim
15.5" VAIO ^^
Öva lite aim @ cs nu.
[IMG] Minimalistic Text [IMG] Mini Info