Separate names with a comma.
Nej, verkar inte så. Generellt brukar de vara mindre benägna att sälja globala modeller jämfört med Wonda. Men den kanske kommer in senare.
19:9 aspect ratio. Mate 20 X står sig nog inte så bra idag. 60hz och daterat systemchipp måste göra den laggig med dagens referensramar.
Närmaste man kommer en uppföljare till Mate 20 X? Huawei Mate 70 Air unveiled with 7-inch display, 6,500mAh battery Synd att den mjukvaran gör...
Ja, om man skulle gå strikt under 6K av de lurar som finns tillgängliga just nu på NoN hade jag nog valt den även om nuvarande pris inte är...
Kan du avvakta tills black friday? Kollade nyss netonets sortiment och ingen telefon där är bra prissatt just nu i den prisklass du anger. Ett...
Google plasthistorik fungerar mest troligt inte på kinesisk mjukvara. Black Friday brukar inte vara speciellt relevant för nysläppta lurar eller...
Har abonnemang på Gemini, Claude och ChatGPT. Använder Claude som standard men ChatGPT 5 thinking när jag behöver ett riktigt genomtänkt svar...
Ja, designen kan nog var en anledning. Dock är ju X9 Pro en rätt stor telefon. Kanske är likheterna med iPhone Pro Max viktigast? Stor platt skärm...
Ja, intresset verkar stort. Vad är egentligen anledningen? Find X8 Pro ansågs väl också riktigt bra när den släpptes för ett år sedan men det var...
Ja, det ser inte bra ut. Kanske använder de en annan bildstil på Ultra-serien. Find X Pro är ju inte deras riktiga kameraflaggskepp. Minns dock...
Någon som funderat på en Redmi K90 Pro Max istället för 17 Pro Max? Verkar ha identisk SOC och skärm. Bättre högtalare men lite sämre kameror....
Minst 24 månaders garanti och en importbutik som verkligen skulle hålla detta på ett rimligt sätt är nog svårt att hitta om du inte kan vänta...
Ja, det är kinesisk version. Kom ihåg att valet av butik inte bara handlar om priset utan också servicenivå och pålitighet. Wonda och...
Kan tillägga att det går att flasha in Oxygen OS på OP13 men dock utan att OTA fungerar. Jag gjorde själv det på en kinensisk OP13 med color os....
Kan ev. bli problem med notiser i vissa appar och viss kinesisk bloatware. Android Auto verkar dock fungera. Möjligen fungerar inte google...
Gissningsvis bör det fungera. Frågan är om det är värt besväret att byta ut global mjukvara mot xiaomi eu.
Instegsmodellen för 6510 kr på tradingshenzhen. Notera att man mest troligt kommer vara fast på kinesisk ColorOS. Buy OnePlus 15 - 12GB/256GB -...
Samsung är dock bara dyrare än OnePlus om man betalar ordinarie listpris. Samsung har mycket bättre kampanjer med rabatter samt specialpriser via...
Find X9 Pro har 1/1.56" sensorstorlek på telezoom medan motsvarande sensorstorlek är 1/2.76" på OP15. Jag kan inte tänka mig att OP har lyckats...
Söker någon av ovanstående lurar. Har inget behov av 512GB så prioriterar 256GB för lägre pris. Krav är kvitto och helt felfri. Prioriterar affär...
När är den uttagen? Är det dammkorn eller små märken/repor man ser på skärmen?
Såg nyligen alla tre säsonger av Bosch Legacy och har precis börjat se om originalserien från början. Grymt bra thrillerserie. Tycker den är mer...
Den du länkar till är från den billigare GT-serien.
Huawei är överlägsna Garmin i prisvärde. T.ex. GT5/GT6, GT5/GT6 Pro eller Watch Fit 4 Pro springer cirklar runt Garmins plastiga och laggiga...
Tycks vara vissa användare i andra länder som har problem med google wallet men överlag verkar det inte finns speciellt mycket problem med...
OK! I så fall skulle jag satsa på en Pixel 9 Pro XL eller 10 Pro XL. Helt klart väsentligt bättre än någon motorolalur, du får en större skärm och...
Skärmen på Edge 60 pro kommer inte kännas speciellt stor på grund av de böjda skärmkanterna. Om du vill en så stor skärm som möjligt skulle jag...
Har du testat telefonen nu?
En bubblare om du verkligen vill ha en så stor skärm som möjligt: TCL 60 Nxtpaper 8GB RAM 256GB, Från 4,874 kr TCL Nxtpaper 60 Ultra 256GB Dark...
Poco F7 och OnePlus Nord 5 har ännu lite större skärmar, 6.83 i 19:5 format, och går att köpa för runt 4000 kr. Överlag också lite bättre...
Fick detta svar på mitt första mail: If you are experiencing issues with BankID, I suggest trying the following general steps, which may help:...
Jag har mailat tradingshenzhen om detta problem. Har inte telefonen själv men varit småsugen på att skaffa en.
Grymt läcker!
Butiker som wonda och tradingshenzhen är ju rätt beroende av att banktjänster fungerar på telefonerna de säljer. Om inte kommer de få en massa...
Katastrof om det inte går att fixa.
Blir spännande att höra vad du tycker om den! Skulle inte säga att jag är superkänslig men vissa telefoner har jag inte kunnat använda på grund...
Håller med om att den är var den bästa men upplevde att jag ändå kunde göra mer saker med den. Att träningsappen i OnePlus Watch 3 inte har stöd...
Hittade denna video som är en utmärkt genomgång av mjukvaran på 17-serien och hur man kan använda vissa workarounds för användare utanför kina:...
Hela serien finns i lager nu hos tradingshenzhen. Bra priser, men den sedan Xiaomi gjorde det nästan omöjligt att låsa upp bootloadern utanför...
Slog ihop tråden om 17 Pro Max specifikt men den allmänna tråden om 17-serien då parallella diskussioner om Pro Max fördes i båda.