Separate names with a comma.
Där ser inte jag något Jag tycker det finns kvar i framförallt Safari men ingen annanstans vad jag upplevt
Samma här, den buggen följde med mig till min 17PM från 16PM dessutom men nu verkar det var löst som sagt
Såld till @Cblucher
Pm skickat till @Cblucher
Noterat, kör annonsen till i morgon eftermiddag
Säljer fruns iPhone 12 som är i väldigt bra skick. Använt skärmskydd och skal sen dag 1 Finns ett litet märke längst upp på högersida på ramen...
Kör själv Apple sen många år tillbaka, innan dess var jag helt fast på Android. Allt handlar om tycke o smak skulle jag säga. Min far kör Android...
Vad tror ni om denna 55" OLED S85F 4K Smart TV (2025) TQ55S85FAUXXC | Samsung Sverige Har idag en Panasonic Plasma 50” som jag varit/är...
@niclasc köpte en iPhone av mig. Mycket smidig affär där vi även kunde träffas F2F
När kan vi som inte hoppat på Betatåget förväntas få 26.1 ?
Jag kör själv med Garmin och har gjort det under många år och det har fungerat kanonbra för mig. Det jag har som kriterier Bra batteritid...
Höll i en Air häromdagen och den är verkligen imponerande tunn. Så tunn att det känns som att man kommer vika den bara av att stoppa ner den i...
Hade nog varit en helt annan sak om jag hade haft kablar mellan enheterna
Blev dessvärre retur :( detta system passade inte mig vilket var tråkigt för jag gillar allt med det utom täckningen, framförallt mellan...
Jag kör med samma storlek. Kan absolut hålla med om att APP2:s ploppar var mjukare men trots det så sitter APP3 riktigt bra i mina öron
Usch va tråkigt :(
Har nu köpt 2 st express 7 och en express. En Express 7 sitter i källarvåningen och agerar router, express sitter på markplan (ca 8 m) från den...
Har i nuläget 3 st Netgear Orbi som har fungerat galet bra under en massa år men nu får jag notiser från mina nest CAM att dom är offline lite då...
Misstänker att jag har drops i nätverkstrafiken. Dom verkar uppdateras automatiskt. Finns ingenstans mans kan välja att uppdatera manuellt
Får även gen 1 av nest CAM detta ? Svårt att tolka informationen i mailet när dom även pratar om dom nya gen 2
Väcker en gammal tråd Har ett antal Google nest CAM men på sista tiden har dom börjat strula lite. Dom varnar för att dom är offline men detta...
Har idag använt mina APP3 under en längre bilresa. Började utan men efter ca 30 min tog jag på mig dom. Helt sjukt så bra ANC fungerar, filtrerade...
Köpte ett skal på distans av @malmen_tm och allt var enl beskrivning. Snabbt skickat med bra kommunikation
Löste inte att tangentbordet hoppar åt höger när man börjar skriva på det ..
Använde mina APP3 under en bilresa på 1,5 Tim idag och även om dom känns lite annorlunda i öronen så tycker jag dom satt bättre än APP2. Behövde...
Tar det för 500:- + frakt
Kör Ryan London på min 16 PM och är svinnöjd. Riktigt bra skal på alla sätt med hög kvalité. Det enda negativa är priset, betalade en bit över...
NON för min del
Brukar alltid använda skal men på senare telefoner har jag faktiskt köpt ett genomskinligt skin för att skydda kanterna från skalet. Tycker mig...
Enda jag märkt är att tangentbordet flyttar sig lite till höger när man börjar skriva. Batteritiden har jag inte upplevt som sämre
Nu har jag inte använt mina App3 under en längre tid men just nu lutar jag ändå åt att dom sitter bättre. APP2 har jag använt när jag åkt bil och...
Till fruns glädje och förvåning tog jag fram dammsugaren och testade :) Sjukt bra ANC allafall. Jag kör med dom som satt på, antar att det är...
Fick mina idag och kommer från APP2 och var orolig över passformen MEN dom passar perfekt i mina öron. Lite tyngre bas som någon tidigare nämnt....
Jasså, kanske är det så att dom väntar på ytterligare en sändning då [ATTACH]
Mina är på väg från NON:s lager. Ska komma i morgon (om inte PostNord fuckar upp det)
Har också problem med tangentbordet, när man öppnar det ligger det centrerat men så fort man börjar skriva på det så flyttas det lite till hö
Jag har absolut inte suttit o uppdaterat sidan med uppdateringar, nejdå. Jag har hållit mig helt lugn …
Samma här :teeth:
Inte för mig allafall
Själv är jag alldeles för allergisk mot hairlines osv för att våga köra utan skärmskydd. Mitt går på redan i butiken när jag köper telefonen så...