Separate names with a comma.
Ja, det är den utan tvekan! Denna tråds syfte är att ge möjlighet till lite off-topic trivsel medlemmar emellan.
Så skönt att tråden är stängd och under övervägande om den överhuvudtaget hör hemma här!
Kan ta ett av de rosa.
Vilken konstig formulering: förlust eller skador som har orsakats av... Alltså inte skador eller förlust på/av dessa varor??
Det har inte hänt mig på på många år men förut när jag ofta hade mobildata avstängt blev det så.
Verkligen! Skulle inte haft en tanke på att klassa detta som hygienprodukt så det hade ju varit bra att poängtera i beskrivningen att returrätten...
Du ska skriva in ditt nya lösenord där det står lösenord och sedan bekräfta det till den andra rutan. Så inget moment 22 där
Ja tänk hur det kan gå! Jag är fortfarande nöjd för egen del men rekommenderar inte Vimla åt någon annan längre. Möjligen, om någon frågar direkt...
Står ju på på utsidan hur man aktiverar surfen. ska man sedan använda det till att ringa måste man självklart fylla på någon laddning för detta...
Jag har ingen Huawei så egentligen har jag ingen aning men jag letade som en tok på min Xiaomi och kanske det kan vara något liknande hos dig. Hos...
Den använder jag till min värmepump i stugan. Jag hade den med ett par extra brytare och temperatursensorer innan jag skaffade Telldus-prylarna....
Jag använder Halebop i min stuga. Under den tid jag streamar etc går det åt några 20 GB-kort. Oktober-februari, om jag inte har något 20 GB...
Jag har inte någon Pixel själv men det verkar vara "jump to camera" det handlar om[IMG]
Kollat här? Safe Mode on Samsung Phones | Samsung Support Australia
PIN ligger på dem till a börja med, men det är ju bara att sätta in i en mobil och stänga av. Oavsett operatör.
Vimla törs man kanske inte rekommendera idag även om de är billiga... Kan Halebop Go vara något om man antar att det kommer att vara väldigt få...
Nu har jag verkligen inte järnkoll på Tråden (med stort T) men har inte uppfattat dig som hatisk. En del personer har dock väldigt tunt skinn och...
Beställ ett nytt simkort från din operatör och sätt in i den andra mobilen. brukar vara gratis att komma på någon dag
Men också rätt beklämmande. Man går in för att utnyttja ett uppenbart misstag (let's face it, alla visste egentligen att det gällde med 24...
en extra punkt på vänster sida om @. Till exempel [email protected] och [email protected]
Det är ju upp till var och en men jag har ännu aldrig fått något viktigt från en operatör via SMS. Viktig information ska helt enkelt inte ut den...
Det kanske inte är någon som "missbrukat" den förrän nu.
Eftersom det är Vimla det handlar om är det absolut omöjligt att ge en tid. Sommaren 2019 förvandlades till slutet av 2019 förvandlades till...
Sålt till @glas
Handlar en del på CDOn och slänger med såna här paket varje gång (använder i stugan). Nu har jag återigen såpass många att jag kan dela med mig om...
Detta kommer från Apotea. I båda gratisalternativ annars står dörr med. (Jag tog bara med gratis alternativen och klippte bort de övriga från min...
Apotea gratisfrakt kan levereras vid dörr om det inte ryms i brevlådan. Gäller både Early bird och PostNord. Det är inget man behöver/kan tacka ja...
Såg också det! Ser jättekonstigt ut för de räknar bara på mobilen inte på abonnemanget alls. Värt ett försök!
Framgår efter vad jag kan se att priset gäller 24 månaders abonnemang. Edit: fast solklart är det ju inte.
Det beror på vad du du eller (eller den person det gäller) är ute efter. Till exempel Halebop kontantkort är lätthanterliga. Börja med ett...
30 spänn för en sån är ocker! Köpte en påse med typ 50 stycken för max en tia (innan PostNord började sköta sitt tullander). Om du absolut vill ha...
Jag har vid ett flertal tillfällen använt örhängen som "peta ut pinne". :D
Du får nog förtydliga vad det är du tänker göra. Du säger att du ska fylla på surf. Är detta på ett redan befintligt Hallon-kpnto? I så fall torde...
Vad gäller betalning funkar väl detta som vilket annat Mastercard som helst bara med skillnaden att att du måste ha pengar insatta på det. Om...
Det tror jag inte att du kan göra på Hallon
Det är din ICA butik som gjort fel i så fall. Har som sagt aldrig varit 11 kr för 100 gram (annat än när ett frimärke kostade 5.50 och man då...
Många som jag känner näthandlar som tokar nu. Det är personer som shoppar en hel del i vanliga fall också så det är kanske ingen större skillnad...
Har typ aldrig varit ett frimärke till 100 gram annat än rabattmärken för väldigt många år sedan (hade man dessa märken på lager har man kunnat...
Torkar förstås av skärmen ibland. (Oftast i samband med att jag gör ren glasögonen.) Resten rengör jag bara om den blivit grisig av mina kladdiga...
Jag har ingen att sälja men vill tipsa om att Tele2 har halva priset på en i mitt tycke mycket bra router. Är man inte Tele2 kund kan man teckna...