Separate names with a comma.
Tjena nu när jag har uppdaterat till 4.4 så har mitt media ljud börjat spelas upp i högtalaren som används vid samtal alltså den övre högtalare....
Tjenare kollat runt lite här i forumet men bara hittat gamla trådar om saken och inget riktigt svar så hoppas på att få det nu. Jo det är så...
Tjenare efter att sökt lite här i forumet har jag inte funnit det jag söker (kanske finns i någon tråd som jag inte sätt) Så nu lägger jag upp en...
Tjenare sökt runt lite här på forumet hittat lite svar men inga riktigt klara svara på de frågor jag har. Jag är ganska ny på det här med roota...
Hejsan undrar om någon här känner till hur man gör applikationer eller vilka program man skall använda jag tänker inte göra något avancerat utan...
Tjenare vet att det är otillåtet att lägga upp länkar eller prata om piratkopierade apps, därför undrar jag om någon kan skicka pm till mig med...
tjenare undrar om ni har lusta att länka till dom bästa android spelen ni vet, jag har en htc desire men hittar inte rikigt några roliga spel:P ni...