Separate names with a comma.
De har la vakter och grejer som går runt där, tror inte det är någon större risk för stöld, alla är ju upptagna med att spela? Skickat ett mail...
3a blev vi
4 nu
Sär skrev han kassa skåp med? ;D
Testat / dubbelkollat så att inte metoden fungerar likabra på 2.3.4 då?
Slog upp de rätta siffrorna nu, sluta gråt :P
Du glömmer en sak, vi använder Talspråk för c:a 14%, eller något. 69% eller något, är kroppspråk. :P. Jag plockar lite siffror, har inte de exakta...
Aha ^^. Njää, har inte så mycket teknik att skryta med, så känner än mindre lust att dregla över andras :)
Du var bara tvungen att flasha ditt hightech-hem? :P. Ja men, då får jag väl vänta tills, 14 dagar då ^^, nästa milstolpe :P
Jag läste någonstans, tror det var holck som skrev det, att efter 7 dagar så "orkade" inte telefonen med så mycket mer (dvs, en omstart was...
Varför gör ni inte som de andra? Öppnar och startar telefonen direkt i butiken...
Skaka gumpen brushan! Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ganska basic, "Hej" ;D
HAHAHHA, lös pusslet då, vad betyder det? ;D
haha nää, bara jag som lär mig Hangul ;D
Helt annorlunda än jämfört med dina... Man måste inte kunna språk för att kunna tänka.
Barn föds med all världens språk, vi lär dem ett, modersmålet...
Annyeonghaseyo!!! ;D
Nu åker jag aldrig taxi, men hon kanske förklarade för chauffören och fick då veta vilket nummer hon ringde ifrån Sent from my Nexus S using...
Datalagringsdirekttivet har väl inte gått igenom än? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Vi har fredagsmöte, med lite macka. Men bra att bottna med frukost innan :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag äter frukost och ska snart till jobbet, idag kanske vi åker och ser VM i plöjning Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ska ju lära mig nån dag ^^
Varken eller, översätter från engelska till svenska, som är översatt från hangul. :)
Översätta kpop-låtar :/ Det är bieffekten :/ ^^
Har en ny hobby :/
Ja, som topic. Ser ni texten "innehållsklassifiering" i beskrivningen på appar på market? Jag gör, vette tusan när vi fick detta,men vet att...
Lätta prov xD Sent from my Nexus S using Tapatalk
Skapa ekort, ta hennes telefon, köp appen med det. "Titta älskling jag köpte till dig på vår bröllopsdag, ett tangentbord xD " Sent from my Nexus...
Viktigast av allt, har du kul där?
Konsert och konsert, hardstyle-event.
Baby slå mig inte ? Passar de bra? :P
<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/mEqE6Hg-GSo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Åk på detta ist! :)...
IT MUST HAVE BEEN LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV, BUT ITS OVER NAOOOOOO! ♪
exakt samma inlägg publicerades nämligen där, enkelt att copypastea allt och göra en "egen" blogg och fånga alla där :P
Allt är liite konstigt.. han har ju läkarintyg på sina röda ögon, och pissprov är inte svårt att byta ut... Någon är skyldig :/
Vi har änna förstått detta :P
Uhm, var det inte samma skit som postades för ett par dagarsedan på aftonbladet?
Han levde typ upp till "eat shit and die " , typ :p Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ska ni flytta lagret igen? fan ni kan väl placera det hemma hos mig? Har en del utrymme :D