Separate names with a comma.
Gamla uppgifter, 1300 som gäller nu GT-N7105 via Tapatalk 2
Nu får du sluta gripa efter halmstrå, behöver inte jämföra, vet mycke väl vad note 2ans skärm går för, som jag redan sagt, det räckte med ca 4dm....
Det hade jag inte, beror ju helt hållet på hur illa den faller så att säga att 3an skulle vara skörare tror jag inte på GT-N7105 via Tapatalk 2
Skärmen på min note 2 sprack när den åkte i backen från dörrtrappan, ett fall på kanske 4dm GT-N7105 via Tapatalk 2
Jag är inte förvånad GT-N7105 via Tapatalk 2
Tröttnat på min helt enkelt GT-N7105 via Tapatalk 2
Intressant då jag får som svar att dom preliminärt skickar ut vecka 40 men dom visste inte när leveranserna skulle komma igång GT-N7105 via...
Chicken......... ;) GT-N7105 via Tapatalk 2
Då kan jag intressera mig för luren igen, vetrinärbesöket gick bra :thumbup::thumbup: GT-N7105 via Tapatalk 2
Va, flera timmar och du har inte bytt rom än, jobbigt.... ;) GT-N7105 via Tapatalk 2
Tack men jag tror höften är slut på den stackarn Misstänker höftledsdysplasi.. ;( GT-N7105 via Tapatalk 2
Var jävligt taggad för den här luren, men nu har jag andra problem som är viktigare så jag bryr mig ärligt talat inte när den kommer. Ska till...
Det finns dom som har flashat senaste MH8 igen på sin lur genom odin och den ändrade till 0x1 GT-N7105 via Tapatalk 2
Det vet jag, det jag retar mig på att dom tvingar det på oss. Samsung är experter på att kasta ut olika versioner av "samma" modell, varför inte...
Jorå det går att roota. Du kan inte nedgradera. Du kan inte använda stock kernel och custom rom Om jag har fattat det rätt kan man inte flasha...
Knox security, låst bootloader GT-N7105 via Tapatalk 2
Verkligen,har ju ingen 4a själv så jag vet inte så mycke om vad som funkar eller inte men av xda att döma är det illa GT-N7105 via Tapatalk 2
Stock har jag läst,har läst att odin inte flashar som förut, problemet är att många säger olika, den flashar inte osignerat, den kan inte flasha...
Du kan inte nedgradera från MH8 pga knox GT-N7105 via Tapatalk 2
Nja, gillade faktiskt ettan, tvåan var klart sämre men trean var en katastrof GT-N7105 via Tapatalk 2
Hangover 3 4/10 skrattade en gång, total flopp anser jag, dålig story GT-N7105 via Tapatalk 2
Det är inte så att det är wifi på telefonen som slår av under tiden så det är därför det bara blir 1.5gb? GT-N7105 via Tapatalk 2
Den funkar nog inte på knox security fw GT-N7105 via Tapatalk 2
Är det denna cfroot du använde? http://download.chainfire.eu/316/CF-Root/CF-Auto-Root/CF-Auto-Root-jflte-jfltexx-gti9505.zip GT-N7105 via...
Det där låter som knox security Du måste ha senare su då knox har ställt till det lite då, vilken fw har du nu? GT-N7105 via Tapatalk 2
hittade detta GT-N7105 via Tapatalk 2
"Halebop har kommenterat ditt inlägg. Halebop skrev: "Hej Stefan! Vi har haft lite problem med våra system som gjort att meddelanden har gått ut...
[IMG] [IMG] GT-N7105 via Tapatalk 2
Jo men garantin är och kommer nog alltid vara förbrukad eftersom den räknaren inte går att nollställa. Sen är det många med s4an som inte har...
Att den är låst kommer dom att fixa relativt snabbt men som det är nu går det inte att köra custom med stockkernel, det är bra att s4an har samma...
Jo det kommer gå att roota mm Största problemet är efuses i bootloadern som i stora drag innebär att garantin är borta så fort du ändrar nåt då...
Kommer definitivt bli en annorlunda jul, den ska spenderas i staterna,Houston närmare bestämt hos frugans syrra. Kommer bli skönt då man inte hade...
Som det ser ut nu så kommer du inte kunna nedgradera,köra custom rom med stock kernel, nollställa knox räknaren vilket betyder glöm all garanti....
Passa er för den nya bootloadern, det går inte att nollställa knox räknaren samt så går det inte att köra på custom rom med stock kernel Inte...
Mycke bättre men jag inbillar mig att det har varit ännu bättre tidigare GT-N7105 via Tapatalk 2
I'm sad..;( https://plus.google.com/app/basic/stream/z124wjqb4nfuidci104cjl1aoor5ezninhc GT-N7105 via Tapatalk 2
Så gör vi nog alla lite väl ofta, inte behöver jag en note 3 men jag köper den ändå..:D GT-N7105 via Tapatalk 2
Jag märker då ingen försämring på gps:en i senaste NEE fw GT-N7105 via Tapatalk 2
Man registrerar fler fingrar än bara tummen GT-N7105 via Tapatalk 2
Allt för att locka fler kunder, såg samma scenario när s3an släpptes GT-N7105 via Tapatalk 2