Separate names with a comma.
Har lite skal över iPhone 12/12 PRO -Apple silicon skal svart 200:- ex frakt SÅLD ! -Apple Läder skal svart 300:- ex frakt Läderskalet är i...
Telefonen såld till @PhR34k
Skickar pm
Norrköping
Bud på 8500:- från @okey via PM
Har en 13 PRO Max ute till försäljning iPhone 13 PRO Max grå/svart
Har både en 6X och en 7X, egentligen ingen större skinnad annat än utseende. Nu är inte jag en sportfantast så kanske skiljer det lite inom det...
Min 13 PM ligger på 100% batterihälsa efter nästan ett år. Laddar aldrig över natt. Stödladdar när möjlighet ges, aldrig under 20-30% men inte...
Har fått hem min 14 PM så dags att sälja min 13PM Telefonen är i absolut nyskick, inte ett litet märke på den ens. Köpt kontant 211018, kvitto...
Tack ! Då ska jag göra så denna gång Har tidigare alltid gjort det via ITunes men det är ju enklare att lägga dom bredvid varann o fungerar...
Får du med allt då med lösen osv ?
Har äntligen fått min 14 PM :teeth: En fundering vilket är bästa sättet att kopiera från den gamla ? ITunes med krypterad backup Bara lägga...
Bara bra erfarenheter av Swappie. Har sålt flera telefoner dit och det har fungerat bra varje gång. Har även kollegor som köpt därifrån och fått...
Har hittat en sak jag stör mig på med gen 2 som inte fanns i gen 1. När man lyssnar på musik och får ett samtal (ANC på) får jag ett bakgrundssus...
Jag tycker dom är värda den uppdateringen
Jag använde mina gen 1 framförallt i bilen men jag upplevde att dom tog bort det mesta vägljud/vindbrus osv. Behövde inte ha alls hög volym på för...
Jag upplever också skillnad från gen 1 men om den skillnaden är värd pengarna :ehm: Jag var själv otroligt nöjd med mina gen 1, visst är jag mer...
Jag beställde AirPods gen 3 från Comviq när dom kom ut o det tog lång tid att få dom också via Ingram
Sök på MagSafe vent holder på Amazon. Har köpt flera där som alla fungerat bra. Beställde en otterbox nyss :D...
Ja, det gjorde det MEN att högtalaruttaget satt i fel ände av telefonen gav mig utslag så jag var tvungen att byta. Gör om gör rätt …:D
Haha, såg inte den lilla utskärningen av högtalaren så den hamnade i botten …:D:D
Håller med till 100%. Super enkelt att montera bra men titta hur ni monterar. Monterade själv ett och det blev helt perfekt men dessvärre upp o...
Ja, så upplever jag det också men över kanske 50-60 % så börjar basen tona ut. Upp dit spelar den riktigt tung bas
Jasså, inget jag reagerat på med den jag har men har inte använt den som partyhögtalare. Brukar nog spela på 30-50% och tycker det låter mycket.
Kan rekommendera harman kardon citation 200 om du vill ha ytterligare alternativa högtalare. Har batteri så man enkelt kan flytta omkring den utan...
Första intrycket från uthämtning till bilfärden hem är helt otroligt bra. Upplever ANC klart bättre är gen 1, blev ju i stort sätt helt tyst. Jag...
Mina ligger o väntar på utlämningsstället ….
@paulreedsmith köpte AirPods PRO av mig via distans, snabb betalning och bra kommunikation.
Nu fick jag från NON att dom är på väg Beställde i Måndags har jag för mig
Såld till @paulreedsmith kontaktar dig via pm inom kort
Har redan bud på 800 från @paulreedsmith
Finns i Norrköping och har digitalt kvitto från NON
Kör annonsen till ca 12 i morgon Tisdag så kan jag lägga dom på Posten på vägen hem
Noterat
Säljer dessa då jag beställt gen 2 Komplett i kartong med orörda storlekar i kartongen. Nya Medium sitter på då jag fick nya när dom byttes ut...
Tror ni silicon plupparna går att använda från AirPods PRO gen 1 på dessa ? Tänkte sälja mina gen 1 o då kan man ju skicka med oanvända pluppar.
Jag har inga problem att uppdatera appar o hemskärmen ser inte sned ut heller Nice att batteriprocent är tillbaka Edit Ser att några skriver...
Laddar ner för fullt just nu :)
Står inte så hos mig, bara 15.7 finns för nerladdning
Japp, 15.7 här också :eek: