Separate names with a comma.
Ingen spännande presentation så här långt. Väldigt avslaget. Hoppas det blir bättre när telefonerna kommer.
Kul. Hoppas den står sig bra mot SD888!
Mobilhållare för Dualshock 4 PS4-kontroller, svart Finns även på Amazon, Wish osv. Funkar för de flesta telefoner. Max 88 mm i bredd....
Mobilhållare så det blir smidigare att spela Stadia. Funkar med iPhone 12 PM. Stativ för mobilen. Cyberphoto har rea på Manfrotto Pixi - 149 kr...
Fenyx Rising är fantastiskt. Bland det roligaste Ubisoft släppt sedan Prince of Persia Sands of Time. Spelat tio timmar på ett par dagar. Mina...
Jag var också osäker men tycker inte alls 44mm känns stor. Skulle verkligen inte vilja ha en mindre. Det skiljer en del i batteritid också.
Tycker den funkar jättebra. Har tidigare använt Polar (senast M400) men saknar dem inte. För löpning använder jag Nike Run Club och för cykling...
Brukar ladda den efter mitt dagliga träningspass. Har den på mig 22-23 timmar om dygnet och har blivit fullständigt beroende av den :) Loggar...
Haha, bland det svåraste jag spelat. Känslan efter att ha besegrat det var underbar (var dock inte i närheten av att ta alla lådor, men tog mig i...
Använde Nova under många år och tyckte den var underbar. Tyvärr känns den och de flesta andra föråldrade idag med dåliga animationer och...
Köpte Immortals Fenyx Rising efter att ha klarat Cyberpunk. Väldigt lättsamt och roligt så här långt. Det är en bra blandning mellan pussel,...
Min karaktär. https://stadia.google.com/capture/e1ebb686-7fbc-473b-80b5-00d4bf5d1088...
Snart 50 timmar spelade och det känns som jag börjar närma mig slutet. Det växer hela tiden. Helt klart ett av årets bästa spel! Håller bara Half...
Följ stegen här: SideQuest: Early Access Virtual Reality
Storyn är tydligen inget vidare heller vad jag hört. Trist.
Vad har du haft tidigare och vad kommer du byta till? Hoppas 2021 bjuder på intressanta Android-alternativ. Jag har sålt telefoner till...
Vissa sidouppdrag är fantastiska och nästan bättre än de som tillhör huvudstoryn. Fetch-quests skippar jag. Brukar gå att särskilja ganska enkelt....
Det tog ett tag för mig att komma in i. Lätt att bli överväldigad till en början. Har spelat runt 30 timmar och tyvärr är det nog det mest...
Firade med närmaste familjen igår och efter middagen ville alla dela bilder med varandra. Det brukar vara krångligt då de flesta haft Android men...
Tror jag ska slå till på Fenyx Rising. 337:- med rean och kupongen. Demon var trevlig! Någon annan som spelar det?
Äntligen. Julledigt i två veckor :)
God Jul och ett stort tack för det här året!
Tog ett tag men börjar komma in i det nu. Lätt att bli överväldigad till en början :) Har pausat huvudstoryn och håller mest på med sidouppdrag....
Säsongsavslutningen av Mandalorian var makalöst bra. Wow! Och jag är inte någon Star Wars-fantast.
Vid halv ett och alldeles nyss. Enligt speedtest är min uppkoppling som vanligt och jag märker inga problem med andra tjänster.
Cyberpunk har varit i princip ospelbart för mig idag. Hela tiden en stor fördröjning och till och från sänkt upplösning. Första gången det inte...
Nog bara jag som hoppas att 13 Pro Max får en 7"-display :)
Gäller att vara snabb då. Den var senast parad till Chromecasten som startade nästan direkt. Men bra att veta :)
Är det inte jobbigt att växla?
Testade att spela på min Huawei M5 och det funkade också smidigt med kontrollen. Behövde bara aktivera Play on this device under Experiments i...
Provade också precis. Funkade fint! För att använda Stadia-kontrollen som är parad till CCU:n så höll jag inne startknappen tills kontrollen...
Funkar riktigt bra att spela på Chromecasten. Känns som en liten minikonsol. Kontrollen är jag också nöjd med.
DHL levererade en dag tidigare än utlovat! Kontrollen känns mer välbyggd än jag förväntat mig. [IMG]
Jag fick endast ett SMS från DHL. Inget mail än så länge. Ska komma på torsdag.
Samma här. Valde att få den levererad till ett DHL Servicepoint Locker. Kan ju inte garantera att jag sitter hemma och väntar 8-17 :) Hoppas det...
Gears 5 singleplayer-DLC kommer idag! Gears 5
Med tanke på hur länge de jobbat med världen lär det komma mycket DLC. The Witcher 3 fick riktigt bra och stora DLC! AI:n är katastrof, hoppas...
Jag hade intrycket av att det skulle vara som ett Witcher i framtiden men det verkar det inte riktigt vara. Det känns mer som ett linjärt...
Om ens skärm inte klarar 4k kan man endast välja 1080p men det löses med det här Chrome-tillägget: Stadia Enhanced En del andra fiffiga...
För denna typ av spel - absolut. Flyter bra för mig. Råkat ut för lite buggar idag. Några exempel är: - NPC:er som fastnat i hissar eller...