Separate names with a comma.
Nu kanske det finns något särskilt skäl att man vill undvika kreditkort, men annars är det ju i allmänhet så att man, även om man har kreditkort,...
Extra irriterande är detta då det var precis detta jag redan innan det infördes varnade om att man tvungen att kolla i sin tekniska lösning: Att...
Sällar mig till "både och - beror på"-gruppen. Pratar jag engelska är det förstås det engelska uttalet, men på svenska kan det bli vilket som men...
Med "dom" avses nog bedragarna, inte stationerna. Att bränslestationerna nämns är nog för att det varit väldigt mycket skimmingförsök just på...
Nog förstår man att Vimla har fullt upp med kundtjänstärenden nu. Det har man sett till att bädda för med 2.0. Var hemma hos vänner igår. Tre i...
Precis! Jag har ingen aning om vad som står i avtalet eftersom jag inte har det, men det framgår rätt tydligt på produktsidan att detta är avsett...
Tänkte bara kommentera MIUI (Xiaomis UI) lite: Köpte en Redmi Note 6 Pro med MIUI 10 (så vet inte hur tidgare varianter är) nyligen och det känns...
De flesta avbrott går ju dessbättre obemärkt förbi. Men lite störande när de uppkommer just medanman håller på att skriva... ;) Gick och gjorde...
Som ni konstaterat var det bara ett tillfälligt avbrott. Men man blir liksom lite orolig för varje liten grej nu.
Nu klappade visst Vimlas forum ihop... Det är tungt nu...
Precis! Mitt förra paket var ompackat. "Kina-paketet" låg inuti ett NL-paket, så det var inga överklistrade betiketter eller något sådant.
För henne fungerar det är ju trots allt väldigt bra än sål änge och hon betalar inte många kronor per månad i och med att hon har fått flera av...
Räknar kallt med minst ett halvår till. Precis som du antyder går ju aldrig saker särskilt fort hos Vimla. I detta fall säger jag tack och lov för...
Suck och pust... Vad innebär detta då för grannfrun (80+) som har en enkel Doro? Dessbättre läser hon inte sina SMS, så hon kommer inte att inse...
Såg också den där "tariff insurance" när jag beställde en grej förra veckan. Men såg också nu när jag fick mitt trackingnummer att det slutar på...
Såklart att det är en begränsing av säkerhetsskäl, men för att göra vad det nu var jag ville göra var jag tvungen att logga in med ett BankID...
Jag vet att jag stötte på det på Swedbank vid något tillfälle. Tror det var för att antingen aktivera "utökad användning" eller för att beställa...
Jag är mycket nöjd med Textra. Eget aviseringsljud om man vill det och bra inställningsmöjligheter för utseende. Jag har inte skickat bilagor...
Såvitt jag vet kan man bara använda bonusen på Circle K, men den kan ju användas t.ex till drivmedel. Förr kunde man få ut den i pengar också men...
Jag har appmärke med siffror. Textra som SMS-app, Nova Prime launcher med Tesla unread aktiverad. Vet inte om allt detta krävs, men det är den...
Roligt att flera tänker "julklapp". Jag vet själv hur mycket jag uppskattat de små fotoböcker jag fått från/om mina gudbarn. Ibland har jag fått...
Men snälla du, försök förtydliga vad det är du vill kontrollera. Hur mycket de surfar? Var de surfar? Vilken tid de surfar? Något annat?
OK, gissade att du hängde upp dig på "andra intressenter". Men "intressenter" är ju egentligen alla som läser annonsen,vare sig de lagt bud eller...
???????? Citerar reglerna: Om du tar emot ett PM med ett bud är du skyldig att upplysa andra intressenter genom att redovisa budet i din annons....
Att du inte redovisas i tråden? Solklart! Det skriver du ju själv!
Det är detta jag avser. Att bud inte redovisas i tråden. Väldigt mycket bara 'pm' nu tycker jag. Och sen plötsligt är annonsen avslutad.
Det har blivit väldigt vanligt att annonser avslutas utan att det framgår vem varan sålts till och till vilket pris. Det finns ofta ingen öppen...
Det är väl din utforskare som håller koll på att du skapat en genväg, även om du inte använder den i din nya launcher. Genvägen skickades ju till...
Nu var det inte jag som menade något, men hoppar in ändå. Vill du ha t.ex. BankID måste du ha Googles tjänster, oavsett OS. Men du kan strypa...
Hemma i min lilla håla (liten ort, nästan landsbygd) får jag i allmänhet runt 30/10. Samma som med Telia. I Valencia (Spanien) fick jag 48/26 och...
Precis! Och det gäller också att se att det står att varan är en sån som kvalificerar. De grejer jag ville köpa (andra grejer än mobiltillbehör)...
Jag är kvinna. Det finns nog inte en enda kvinna som inte upplevt sexuella trakasserier i någon form. Flickor får redan i unga år lära sig att de...
Absolut! Lär väl bli under julledigheten man kan passa på att bränna lite surf. Bara för att... ;)
Jag försöker komma ihåg när jag gick över 100. Tror inte jag hade det 1 april i år, så jag tror inte att hela min pott nollas. Inte hela världen...
Med anledning av ovanstående post: Bra tips på hur jag kan göra av med massor av data mottages! Streama video? Nåt annat som drar mycket surf?...
Det här som vi försökte få klart besked om i våras är uppe på tapeten igen. Hoppas på ytterliga tydliggörande: En varning till alla som sparat mer...
Enligt artikeln är skulle det kosta 349/mån med Surfa10GB. Kollar jag bara abonnemnag på Tre så kosta Surfa10GB ensamt 349, så då verkar man ju...
Vilken färg som kostar/kostade vad varierar med tiden. När jag kollade för två veckor sen var det andra priser och blå och rose var dyrast (på en...
Nu ville jag i och för sig inte ha svart, men ändå... $189 = ca.1700. 25% moms + 75 kr avgift =500 kr (vid ärlig deklaration - något annat ska vi...
Riktigt bra tycker jag!