Separate names with a comma.
Typ allt detta är borta i min de-bloatade version. Ligger på 490MB istället för ~950. Sen är det ju de klassiska att Facebook, Google Now, plus...
Kommer bli ett fett EDM-år, 2014! :teeth: <iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/kIqYmDBhPl8?rel=0" frameborder="0"...
Dock dyrare för tre datorer än vad Kaspersky är. Ca 1k.
Hm, finns ju en del att välja på. Har inga problem med att betala för skydd, så just nu verkar Kaspersky Pure ligga bra till. Sent from my...
Glöm inte bort att man kan behöva flasha in senaste SuperSU separat då CF-Autoroot inte räcker, för vissa!
Något jag skulle uppskatta är om man kan ladda ned alla banners till alla serier istället för att gå in på varje och sedan ladda ned. Varför jag...
Vilket virusskydd kan ni rekommera till datorn? Har kört Norton sedan starten, då jag har en bekant som jobbar där så har vi fått lite fördel....
Gör så att du flashar SuperSu filen jag länkade tidigare och kolla om root är fixat. Fungerade för mig nämligen.
Tanka ned den här zipen. Allt det jag brukar använda när jag flashar CWM! https://www.dropbox.com/s/uk4jht6zf9hga5a/Odin%20%2B%20CWM.zip...
Underligt. Testa att flasha denna i Odin då! https://www.dropbox.com/s/nda2kfyfmf4ljqx/recovery-cwmtouch-6.0.3.2-GTI9300.tar
Här har du: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=2359344&d=1383127973 Bara att flasha i CWM, boota sedan om i recovery...
Är nog där problemet ligger. Har du testat uppdatera via Odin eller i CWM?
Vilken version av CWM har du?
Tanka hem och kör via Odin när det finns en tillgänglig Firmware. Kies är djävulens påfund!
Det är en uppdatering till Samsung Apps, Samsungs egen appbutik!
Gillar verkligen GLE men ikonerna är för stora :( stör mig som fan på det haha. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Det går, men du måste modda Contacts.apk om du vill ändra. Kräver root och görs lättast innan man flashar en CWM rom etc. Annars kan du alltid...
Under "Look and feel -> Transparent Notification Bar". Se till att du har senaste versionen av Nova.
Lär komma upp inom några timmar max. Ska från OTA till Kies servrar för att få som Odin! Fungerar i Nova också. Launchern måste ha stöd för att...
Konstigt. Fungerar felfritt här. Det är ju en skugga som finns från kanten men inget mer än det!? Finns att hämta på www.sammobile.com/firmwares.
Om inget händer så finns det lösning genom att wipea telefonen. 3-knappskombon (Vol upp, power, home). Stega ned till Factory reset (eller...
Knox kommer inte vara närvarande. Men vid root så krävs det att man separat flashar senaste SuperSU i CWM. Finns inga inställningar för den. Den...
I9300UBUGMK6 uppladdad! Fixar buggarna som kom med den officiella 4.3 releasen. Eventuellt så krävs det att man flashar en nyare SuperSu än vad...
Hur ser det ut med namnbyte här på Swedroid? Har man någon sån möjlighet eller inte :teeth:
Reggar devkonto på GPlay med mitt företagsnamn. Därav tar det längre tid att få upp dem, då jag väntar på ett ok från Bolagsverket. Sen är det...
Använder man en Samsungbaserad ROM så har man inga buggar i stort sett förutom Samsungs egna typ. Är det en AOSP baserad man kör så får man nog...
Kör "Next Browser", påminner om Chrome med Sync o sånt men krossar Chrome totalt! Sjukt bra är den. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
God jul måste jag ju ändå kasta i här! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mjao, kanske det. Jag ser det som typ "vad händer?" eller liknande. Haha :p
Folk som tror att "What's up" betyder how are you och svarar good. Herregud. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Fan nu några dagar efter resa bokad till USA så blev jag mer sugen på att åka skidor i vinter haha. :( Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Okej. Inte sugen på lite AOSP då :teeth:
Ascii, vad kör du på din HTC nu för tiden? Något AOSP kanske? :teeth:
Och även året innan det var det riktigt mycket snö. Skolorna fick ju stänga för det var så mycket problem med trafik/snö och allt haha :p
Fan vad det inte känns som jul här i Stockholm. Var är snön liksom!? Aja, skönt att vara ledig nu, tar långledigt så man kan äta extra mycket...
Ja absolut! Har aldrig haft problem med någon av de. Synd att det inte finns någon riktigt stabil AOSP rom, än. Omni är på g känner jag men...
Sam-baserad så skulle jag nog säga att Neat eller AndroidRevolution är bäst! :)
Oi! Kör en Netgear med båda banden. Glömde dock att kolla så de äldre datorerna/laptopsen var kompatibla innan jag köpte den, vilket de såklar...
Såg precis på nyheterna. Tänk att vara julkortsgeneral. De ni!