Separate names with a comma.
Det är denna som gäller för lte versionen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1946915 GT-N7105 via Tapatalk 2
Funkar med Samsungs appar, email är det enda jag har testat med GT-N7105 via Tapatalk 2
Nackdelen som iaf jag fick med blobs var mediascanningen fick frispel så jag gick tillbaka till vanliga backups GT-N7105 via Tapatalk 2
Verkar som den gör det http://www.samsung.com/global/microsite/galaxytab/mobile/10.1/sub03.html Cellular and Wireless HSPA +21...
8900 är väl egentligen lite när det är ett husköp på spel men tycker ändå det är lite saftigt men jag vågar ändå inte snåla in på det Hoppas ni...
Hehe Hur långt har ni kommit i erat spanande? Var och skrev papperen idag så nästa vecka är det överlåtelsebesikning vilket inte är billigt,8900...
Ska bli grymt skönt, har bott i samma radhus nu i ca 10 år, tror du vi ha lagt lite pengar på hyran...:eek: Första kåken så det är spännande...
Siyah ska vara uppdaterad nu, läste det igår GT-N7105 via Tapatalk 2
Jag läst att det är några st som har dött med patchad kernel så det vette fan om denna fix fungerar GT-N7105 via Tapatalk 2
Kul men samtidigt drygt å flytta, vi köper snart ett hus om allt går vägen vilket kommer bli riktigt roligt GT-N7105 via Tapatalk 2
Dom påstår ju att alla dessa har patchen XXELKC XXELL1 XXELL4 XXELL5 XXELL6 XXELLA XXELLC Körde han helt stock? GT-N7105 via Tapatalk 2
Jag har råkat ut för det oxå och det räckte med en omstart GT-N7105 via Tapatalk 2
GPSD is a piece of software that interfaces with the GPS receiver in the device to find your location, and when working properly you shouldn’t...
Har inte alla fått 4.1.2 då? GT-N7105 via Tapatalk 2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2091045 GT-N7105 via Tapatalk 2
Kör du senaste perseus så är den uppdaterad med "patchen", var för övrigt andreilux som var den på xda som hittade orsaken till sds och...
Tydligen har ju "patchen" funnits ett tag [/LIST]
Note 2an kan man bara inte ogilla, ångrar inte en sekund att jag övergav s3an för den. Jämför man med Note 1an så är 2an mycke smidigare därför...
Fan va surt:mad: GT-N7105 via Tapatalk 2
Är det posten som kör ut det? Dom ggr jag har beställt av netonnet med vanliga postens gång har det max tagit 24tim GT-N7105 via Tapatalk 2
Jag svarade på om dom kunde se om den var rotad eller inte, ska du citera mig så läs före! Edit: Nu är jag läser igen så ser jag lite ironi...
Alla dör inte helt dvs,downloadmode fungerar och där ser dom GT-N7105 via Tapatalk 2
Tidigare gjorde den det, kommer inte ihåg när det ändrades GT-N7105 via Tapatalk 2
Inte för mig och 4g drar inte speciellt nå mer batteri Ser ingen med en 3g version av note 2 som har bättre batteritid än vad jag har och jag...
Vet inte om man kan få bättre hastigheter med ändrad apn, har ni olika apn till telefoner på 3? Jag vet faktiskt inte. Vet att mobilt bredband...
Jo det kan man ju tycka Med min LTE så har jag oxå dc-hspa och jag kommer upp i 25mbit över 3g som mest och med mina andra lurar som inte klarade...
Iphone 5 utnyttjar dc-hspa med en teoretisk max hastighet på 42mbit (praktiskt max 32) Note 2 har inte dc-hspa så den teoretiska max för den är...
Tur det finns ignore list Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Wow, en surfitta... Jag frågade för jag ville veta vart det var Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Vart är skogen, jag bor i en håla och har 4g i hela stan t.o.m utanför stan Kör mellan Örebro och Sundsvall och har ofta 4g Skickat från min...
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809[APP][2.1+][05 Jan. - V1.12RC6] BetterBatteryStats Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Installera betterbetterystats och posta dumpen här sen Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Japp,ca 8-10% Surfar större delen via tapatalk så hade man kollat film så tror jag att det hade gått att pressa ännu mera Skickat från min...
Samtidigt så finns det ett mörkertal som vi inte vet om som inte sitter på forum. Så du tycker detta är normalt? Skickat från min GT-N7105 via...
Och nu börjar det dyka upp fler och fler som dör för andra gången.....
Mitt bästa hittills [IMG] Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Klart 2 som nu är 3 är ingenting men det kanske ökar i antal. jag börjar tappa tron på Samsung. S2 buggen Ev s3 nånting är en för mycket Skickat...
Vad slutade det på? Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Finns på play Testa om det funkar sen Root funkar inte utan det Eller testa att flasha det igen, ibland måste man göra det flera gånger Skickat...