Separate names with a comma.
Dom har donerat 4 t.o.m
Dom har inte bara gett en telefon utan 4st till dom som snickrade med CM på SGS
hehe....inte en chans ;) Är bara detta som SGS är bättre på
Fan va trött jag är på detta nu, gjorde lite test nyss och om jag har 3g när samtalet inleds och den går över till gsm så går det bra men så fort...
[IMG] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112713
Och den blir inge bättre om du blåser ren den och kör stock?
http://damiangto.emc2production.org
Den fungerade till slut för mig, det var programuppdateringar som jag hade fryst som gjorde att det inte funkade, tråkigt för TS men dennes tråd...
Du har inte lust att slänga upp lite bilder på det?
lider med dig faktiskt, hur vart luren stulen?
Inte synkning kanske men man ska ha lagt till kontot där
hade du aktiverat samsungkonto i mobilen via konton och syncning - och lagt till samsungkonto? Och var "fjärrfunktioner" aktiverat i plats och...
jag får nu, samtalslistorna och ring min mobila enhet att fungera, gps:en funkar inte så jag tror nog sidan har problem, tråkigt dock för detteman
Det har fungerat men inte nu, vilka appar måste vara igång, har fryst en hel del så det kan ligga i det.
Funkar det för er, antingen är det min lur som inte vill eller så är det sidan som inte vill, det enda som funkar för mig är samtalslistan
Ja, han kan ju ha plockat ut den på försäkringen, inge konstigt med det
Stäng av billäget Inställningar - röstdata och -utdata - inställningar av text till tal
Jo, finns en kille som telefonen dog och inte kommer in i downloadläge tidigare idag, ska leta upp tråden och länka din tråd Edit: Var för sen,...
Jag la över en 7Gb film inatt utan kies och vad kan det ha tagit då tro, inte längre än 10min iaf
såja. lugn och fin nu, alla är nybörjare nångång ;)
Så du har hållt inne knapp kombinationen flera sekunder? Testa vol upp power+hem i flera sekunder, händer det nåt?
Har du hållt dom intryck ett par sekunder? Testa med att låta laddaren sitta i en stund innan du försöker igen
Hmm spydig när man försöker hjälpa till...egentligen borde jag skita i dig nu men har du luren avstängd när du gör detta?
Vol ner+powerknappen+hemknappen= downloadmode aka odin mode
Har ett konstigt fel på gammel SGS:en Har bilder på kontakterna men det är bara vissa som syns i GoSMS Jag har ominstallerat appen, bytt...
Flasha in ny ROM Generic NEE (Nordic): http://www.multiupload.com/BNW7UQP9OG
Har inget med språket att göra, den lägger bara till färgen, att det är på engelska är bara för att jag har tagit bilden från xda för att visa vad...
Absolut, kanske var lite brysk i mitt svar, ursäkta för det
Gör den inte på KE7 iaf
Fixat
Data är nåt helt annat och ska inte blandas in här och dessutom så kan man slå av/på den via långtryck på powerknappen så den behöver man knappast...
Ja det är nog möjligt
Fast den tar dig bara till mobila nätverk
Man kan ändra men inte så lätt som man vill ha det, android har en spärr för det så man måste in i trådlöst och nätverk-mobila nätverk och...
Man aktiverar swipe gesture action så får man dom senaste 16 appar genom att swypa över appdrawer iconen
Precis som SGS II;):D
Tog precis bort inlägget för att lägga den som en egen tråd då det inte är enbart för denna rom men du hann se den ändå :)
Nu funkar Overscroll som den ska på KE7 deodexed, ni kan flasha den i CWM eller plocka ur framework.jar och lägga den i system/framework och...
launcher pro men inte genom hemknappen
länken funkar för mig