Separate names with a comma.
Unpair är återställning [emoji3] Testade på min efter uppdateringen. Hade tänkt göra det i vilket fall så det vart inget oplanerat
Fick min uppdatering i går kväll. Har inte grävt så mycket i det men det är några nya klock face ser jag.
Kan inte förstå att en brusreducering kan ha en negativ effekt? Hade själv problem med det på min Z2 och Z3c men där gick det allafall att stänga...
Jag använder nine och har gjort det länge. Har fungerat riktigt bra hela tiden.
Kommer telefonen släppas denna månad tro? Har för mig jag läst någonstans att den skulle börja säljas kort efter visningen.
Frågan är hur länge det kommer finnas kvar. Jag gillar Windows Phone och spec windows 10 men dom har en lååång väg kvar för att vinna över andra...
Man börjar ju förstå varför när dom aldrig får tummen ur och släpper w10. Dom har kört beta på det ganska länge nu om jag förstått det rätt. Har...
Har inte heller tröttnat på min LGR, tvärtom finner jag den riktigt användbar. Har kört en Windows Phone i 2 veckor nu och jäklar vad jag saknat...
Jag har en 830 som jag är riktigt nöjd med. Grymt bra byggkvalite, känns riktigt gedigen. Kör just nu Windows 10 på den via Insider programmet och...
Synd, skulle varit intressant att höra hur Samsungs switch fungerade ☺
Hittade det men det visade sig att jag först var tvungen att ta emot ett sms ☺ . Innan dess fanns inte möjligheten att göra det.
Gjorde du en backup på något sätt och la tillbaka den efter återställning ?
Sök på windows central. Antingen i webbläsaren eller i Tapatalk.
Om du öppnar kontakter och överst i vä hörnet står det grupper eller liknande. Där kan man välja vilka kontakter som ska visas. Kolla så att rätt...
Jag bytte från en Z3c till en Samsung S6, var väldigt skeptiskt till srorleksskillnaden men det var inga som helst problem, snarare tvärtom. Anser...
Lägger också en röst på nine. Fungerar riktigt bra på alla sätt och man kan ställa tider den ska synka
Har kört med Nova på alla mina senaste Androider
Fick igår en uppdatering till.36 och efter det gjorde jag en återställning av telefon då jag fortfarande inte kan hitta vart man byter sms signal....
Har du någon aning om hur man byter sms signal i wp10 ? Hittar inte hur man gör. Har varit inne under anpassning-ljud - hantera appljud men där...
OK, kanske skulle ha valt Fast [emoji3] Jag har en 830. Tycker den blev riktigt trevlig med 10:an. Allt blev bättre tycker jag. Nu känns det som...
Håller på att ladda ner i skrivande stund [emoji3]. Kan inte låta bli helt enkelt och anser att det funnits så pass länge nu att dom flesta...
Någon som laddat ner Windows 10 preview via denna http://windows.microsoft.com/sv-se/windows/preview-download-phone Om jag förstått allt rätt...
Håller med, swedroid har alltid varit ett forum där man kan diskutera olika os på ett positivt sätt. Man måste inte vara en fanboy bara för att...
Det är fortfarande 5.1.1. Uppdateringen är väl bara säkerhet och kanske någon mindre buggrättning
Sätter också alltid dit ett Tempered glass på mina mobiler direkt. Gör det för jag verkligen hatar repor i skärmen. Får jag en repa nu kan jag...
Samma här
Har nu använt min Lumia 830 några dagar. Riktigt fin telefon på många sätt men många frågetecken runt OS:et har jag också. Riktigt smidigt med...
Gå in i en butik som har demo lurar framme o igång, pilla lite på dom,för att bilda dig en uppfattning om vad du gillar. Är du en van ios...
Har både S6 och en Iphone 6S. Båda är riktigt bra telefoner men frågan är vad du har telefonen till. IPhonen är ju den jag tycker är stabilast...
Skulle vara kul att göra från någon som gjort en backup via det programmet och gjort en återställning och sen lagt in backupen igen för att få...
Mina erfarenheterfrån mina barns telefoner är att snapchat är oerhört batterikrävande. Du kan ju kolla under batteri i inställningar vad som drar,...
Såld til chrippe Tråd kan låsas
Samsung har ett program som heter smart switch. Har gjort en backup på min S6 via det programmet men har inte vågat återställa telefonen . Vet...
Köpte igår en Lumia 830 på elgiganten. Grym telefon på alla sätt men den passar inte mig. Har för mycket i Google och Apple för att Lumia ska...
Trodde den redan hade kommit ?
Har precis köpt en Lumia 830. Riktigt imponerad än så länge . Grymt härligt flyt i telefonen och riktigt bra skärm, valde mellan denna och 640 men...
Sista chansen Chrippe leder med 900
Ja, känns som den ligger närmast. Hur upplever du den? Laggig? Finns apparna du använder i Android till den? Fungerar Android Wear i WP
Noterat
Förlänger tiden på denna tills imorgon kväll då jag inte får tag hvfreddy och fått ytterligare intresseanmälan via pm