Separate names with a comma.
Ja, precis. @huskul kanske får sin idag och kan säga något om haptics
Det är sånt man får stå ut med om man bor i Umeå. Tar alltid minst en dag extra jämfört med mellersta och södra Sverige. By the way läste jag en...
Surt min telefon kommer först på måndag står det nu.
Om du kan ladda in filen ligger den i rätt mapp.
Beställde du Edge 20 eller Edge 20 Pro?
Såld till @calvinclown
Står att den ska komma fram imorgon. Har du lyckats returnera din?
Om du ska ha en bra kamera är Note 10 Pro ett bra val.
Ja, det är verkligen en befogad fråga. SD865/SD870 och Mediatek Dimensity 1200 bör stå sig rätt bra några år framöver. Dessa chipp är också mindre...
kinakvitto är ordnat.
Kan kolla upp om det går att ordna kvittot. Säljer för att jag har en Nord 2 samt en Motorola Edge 20 på ingång. Blir för dyrt att behålla alla...
Självklart. Mjukvaran är global och inte kinesisk.
Säljer en OnePlus 9 12/256 i nyskick, obetydligt använd. Köpt av @mullsjomannen som i sin tur köpt den från tradingshenzhen. Skillnaden mot...
@rince0r Det var ju rätt länge sedan jag hade den här luren men bifogar en gammal post med länkar. Jag hittade XML-filen ovan på XDA forum. Mi 10T...
Ajaj. Hade nästan på känn att de skulle kunna blir besvärligt med ev. retur. Uppdatera oss gärna på hur det går senare.
Kan inte minnas att jag sett det förut. Högst tveksamt att göra så även om det möjligen inte strider mot några regler.
Jag fick ett mail om att min Edge 20 utlevererats i måndags. Dock har ingenting hänt på statusen om jag kollar UPS hemsida sedan dess. Det står...
@bernard
Givet den rätt stora prisskillnaden är det inte värt att beställa från svenska butiker tycker jag. Amazon kan vara en bra kompromiss mellan pris...
[MEDIA] View: https://youtu.be/hEgjZ_T0qvs
Får min Edge 20 (ej pro) inom några dagar. Kommer jämföra den en del med OnePlus Nord 2 då och se vilken jag föredrar.
Motorola Edge 20 Review: raising the bar - PhoneArena
När är den uttagen?
Nej, HMD har inte de resurser som krävs för fixa en bra kameramjukvara. Helt hopplöst dåliga telefoner. Kombinationen extrema överpriser på...
Stockholm <3
Runt 2000 kr är riktpriset på begagnade F2 Pro i Sverige.
Kamerajämförelse mellan Poco F3 och Nord 2: Kamerajämförelse: OnePlus Nord 2 mot Poco F3 - Chinahandys.net
Scrollade just igenom trådarna om OnePlus 9 och tyckte det var märkligt att den telefonen fått en egen forumavdelning trots det ytterst svala...
Vilken version av MIUI ligger du på och vad är datum för senaste säkerhetspatchen?
Ja, verkligen. Är inte 100% säker men jag frågade i forumet på XDA för några månader sedan om googletjänsterna nu går att installera på F3 GT och...
Jag har läst att vissa Xiaomilurar nu tvärtom släpps med googletjänsterna även i Kina. T.ex. Poco F3 GT med kinesisk firmware ska tydligen ha fått...
Poco F3 har samma chip som Motorola G100 men en mycket bättre skärm. Brukar finnas till bra pris på amazons eurpeiska butiker.
Studentrabatt på utmärkta stationära och bärbara datorer och surfplattor för studier | Lenovo Sverige
OnePlus Nord 2 stock auto: [IMG]
Någon som har testat båda Nord 2 och OP9? Funderar på skillnader i kameraprestanda och haptics samt andra saker som skiljer dem åt som märks under...
Ja, Dimensity 1200 var ju helt rätt val. Ger bra prestanda OCH bra batteritid. Verkar inte vara några problem med ISP heller då primärkameran tar...
Håller med om att batteritiden är bra. Får nästan dubbelt så bra SOT jämfört med Mi 11 Ultra. Min har hittills dragit 8.4% i timmen med skärmen...
Som jämförelse har jag nu kört Oneplus Nord 2 några dagar med 90 Hz skärm och MTK-chipp. Den har i genomsnitt dragit drygt 8% i timmen med skärmen...
Vissa ställer ner ultran till 90hz med ett hack. Vet dock inte hur mycket mer batteritid det ger. Poco F3 hade avsevärt mycket bättre batteritid...