Separate names with a comma.
Och det finns väl redan trådar om detta? ;D
Nejdå, det är inte mycket direktöversatt, har tänkt mycket på grammatiken. Du skulle se originaltexten ;D. Nej det går inte ställa om till...
Menart :S Men när jag spelar en låt i musikspelaren, kan jag höja och sänka volymen med volymknapparna. Men om jag har stoppat/pausat musiken,...
Det är liite för långt för mig för att åka på "en fika", en fest däremot, de kör vi på, sätt igång nu o planera ;D
En form av fest, istället för fika, det skulle jag vallfärda för ;D
Kan inte ni arrangera en halloween-android-träff också? =)
Haha, försäljare rekommenderar alltid produkter ;). Köpare: "Aaa jag e liiite sugen på en x10-mini.. Eftersom den e så liten, e den snabb o så?"...
Det har alltid varit mode att ha en iPhail ^^. Du tappar minst 50% respekt på stureplan om du går med en android ^^. Ta det lugnt nu rina. :)...
Kan han inte trycka på volymknapparna medans han spelar musiken? ^^
Jasså? :) Har för mig att priset var ett android-docka från droidstuff (eller samma som ds säljer) Länk till tävlingen...
Jag ska inte till Ullared än, och jag har dessbättre Telia, men om jag drar till Ullared strax innan Jul, så ska jag dubbelkolla. Och det brukar...
Förklara hur det ligger till för er då? Vi har ju Simon i Motala om jag inte missminner mig, mig i skänninge och simonarvestrand i boxholm....
Mah shiz... WidgetLocker: Spotify Widget. TeslaLED-widget-knapp. Standard HTC Slider. [IMG] Home-skärm. LauncherPro Plus. Mini Info widget....
Har du försökt synka på flera sätt manuellt kanske ? Testa gör en ny playlist på datorn . Var bara tvungen att fråga xD Sent from my HTC Hero...
Automatiskt tror jag. Logga in på gmail och tryck på contacts. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Har du premium ? Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Det hade jag inte. Men det är inte svårt att skriva ett inlägg i den tråden och berätta att den har uppdaterats. :)
Finns ju redan en tråd för denna ROM ? :s Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Om du tar endast gsm, lär du ju garanterat alltid ha täckning. Men det lär ju bli segt om du har mobilsurf. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Bättre än inget ^^ Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
9/10 :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Underlätta de hela med ett dropbox konto. Då slipper du sladd Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Min sambo har en logitech från 2000!. Trådlös är den, still going strong :D . Jag vet inte vad jag har, någon optisk mus iaf. Sent from my HTC...
Homehelper tror jag krävs . Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Japp, det kommer därifrån ^^
Jag tror då så :S :)
Tjaa, när Sony Ericsson x10 får 2.1, kan du väl skippa 1.5+ stödet? :S
De är väl bra stora och kanske även störst i Sverige på Produkten "Android". Men jag tror inte gemene man bryr sig om om de kör 1.6 eller 2.2.
Att inte jag tänkte på det ... Tack ^^
Uppgraderingar kommer direkt i luren. Sen har du HTC sync som mjukvara i datorn :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Exakt :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Med enbart rootning bör allt vara kvar. Vid flashning av ROM måste du wipea dess värre. Och några sidor bak ska du se ett lyckat försök på...
Duktig fru jag har ^^ Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Hur vare nu, du o jag va gifta va? :D. Jättefina ikoner, funderar på att byta ut min appdrawer faktiskt :)
Nu har jag en ny fräsch installation. Och ingen svart skärm :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Jag vet inte.. Jag testade det och fann att det funkade :P. Det kanske är oldschool med user+pass ? :S
Endless bootloop. Starta med vol ner + on. Och sen recovery, sedan wipe data. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Finns ju på fler ställen :)
Klart de e värt och fixa ^^. Och tycker ni svenskan i appen är helt bananas, så är det för att jag översatt den :P
alioooop, jag fick den där "svarta skärmen". Jag hade ett alarm inställt på klockan 10 (OFF) och den var bara tillfällig. Sen bytte jag ROM och la...