Separate names with a comma.
Flasha swype jpa Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Raden längst upp när man är inne i sms appen där det står meddelandehantering eller när man kör med tapatalk så står det i mitt fall...
Prova och byt till jpp modemet Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jo jag skrev det och resurrection är inge annat än JM8 med re-part och sen blåsa in darkys igen
v9.2 Har uppdaterat första posten Är fortfarande CWM och odin grejen är en basversion av darkys och om jag har förstått det rätt så är det...
Enda svar jag fick innan jag drog till jobbet va att odin är bättre,säkrare installation,du kommer att få se.. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
9.2 på gång och det blir odin vilket jag inte gillar då det är ruskigt smidigt med cwm, frågade om han åtminstone kunde göra 2 vers så vi får se...
Man kontaktar dom vid problem och vid rep så skickas luren till anovo, DOA sköts via brightpoint
jajemen, vad har det varit innan menar du?
Japp gick rätt så smärtfritt för min DOA med brightpoint oxå men den nya pajade efter 8 dagar så nu är jag i anovos klor vilket jag inte ser fram...
Inte lathet man lämnar kvar den,strul ja då kan det vara bra att ha den på kortet så man kan flasha igen v9.0 9.0.1 9.0.2 9.0.3 säger...
Vet faktiskt inte men jag tycker jag har haft problemet med alla roms jag har kört
Jo det händer ofta för mig (kör mest med BT om nu det skulle spela nån roll)
Konstigt, jag får sänka för att inte få ont i örat. Är det lågt med alla du pratar med, kan vara deras lur som är dålig
Det är inte omöjligt :D
Gör den inte,min skickades till Nacka
Har du kollat så du inte har någon app som inte låter luren sova?
Kan inte säga det än för jag testar lite modem hit och dit men jag har haft 30+ med skaplig användning på 9.1
Jag gjorde efter den här och det tar ca 30-40min innan den droppar till 99 i idle Charge the phone to full. Turn off phone. Charge until it...
Har du nyss köpt den beg? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Just i detta fall så är dom nog så pass desperata att kasta ut sin fråga istället för att i lung och ro söka efter sitt svar och t.o.m hitta flera...
Kanske är för att moderatorena inte hinner med/är för några?
Skicka rekommenderat då det har förekommit på denna sida att folk blåser varann, med rek så ser man vart paketet är och om det har hämtats ut samt...
Är ett tag sen du skrev detta så jag vet inte om du har löst det men det finns en enkel lösning om du är rootad
Ungefär med det jag skrev då ;)
Bateritiden i 9.1 är den bästa jag haft så jag kan inte klaga
Ingenting
Testat men det står bara FTM och inget mer
Den startar upp som vanligt men inget händer när jag rör skärmen,alla fysiska knappar funkar,slump kanske men det hände samma dag som låsmönster...
Typiskt, när jag såg ditt inlägg så vart jag glad då jag trodde det fanns ett sätt att återställa bladen utan att starta upp telefonen då jag inte...
Har en blade oxå från comviq
Funkar inte på min,kommer bara upp en vit ruta som det står FTM i och sen så händer det inge mer.....synd
Döp om fullladdljudet eller kasta den
Klart du gör, varför skulle du inte kunna göra det
Länken uppdaterad
V9.1 Darkys_v9.1_Extreme_Edition.
Varken fukt eller sprickskada, undermålig hårdvara snarare
SGS ligger ganska bra till med sina 10milj + sålda
Ska självklart inte dra så mycke. Värderna beror ju på om du vill ha lagfix eller inte och om du har eller inte har lagfix när du installerar,...
Finns inte,antal kolumner finns Sent from my GT-I9000 using Tapatalk