Separate names with a comma.
Mi 11 Lite är ju rätt "stor" men samtidigt väldigt tunn och lätt. Kanske trots allt kan vara ett alternativ?
@silverfang Hur står sig batteriet? När är den uttagen?
Tack! Lite som jag misstänkte. Att MIUI 12.5 skulle ge påtagligt bättre batteritid var nog mest placebo som folk upplevde. Min erfarenhet är att...
OnePlus Nord CE 5G review: Solid core but a hard sell - 9to5Google Synd: "The haptics and vibration feedback on the Nord CE frankly are not worth...
Ja, i dyraste laget med tanke på att Poco F3 kostar ungefär lika mycket. Personligen gillar jag dock 90hz då det ger en bra balans mellan flyt och...
Säljer en Huawei Mate 20 med svart baksida i fint skick. Köpt från amazon Tyskland och kvitto bifogas. Laddare och ett blått orginalskal ingår....
Det är jättebra att de öppnar kartongen och funktionstester telefonerna innan de skickar iväg dem. Minskar risken för ev. reklamationer.
Aldrig testat Reno 4 Pro. Äger dock en Oppo Reno 10X som jag är väldigt nöjd med. Står sig oväntat bra trots att den är två år gammal. Mycket på...
Galaxy S20 Ultra (gcam). [IMG] Willys Vegan burger är riktigt god. I klass med Beyond Burger. :)
Sålde en Matepad Pro till @mullsjomannen. Blixtsnabb betalning och som vanligt en supersmidig affär.
Nej, inga skumt. Enda som är synd är att den inte säljs av amazon själva men butiken verkar ha fått bra betyg så nog inga problem att beställa den.
Ja banggood känns ju bara aktuellt om de är rejält mycket billigare än amazon.
Tyckte 4G-versionen kändes lite plastig och klent byggd. Kanske ofrånkomligt när den är så tunn och lätt. Antar att 5G-versionen har exakt samma...
Bjuder 2600 kr plus frakt
En bra början men Poco F3 har en linjär men är inte i närheten av Mi 11 eller S20/21 ultra trots det.
Sant! SD888 är en flopp. Finns inte en enda telefon med bra batteritid som har det systemchippet. Har plöjt många recensioner och telefoner med...
Mycket bra vibrationsmotor på S20 Ultra som jag kör nu. Samma känsla på haptisk återkoppling på den som Mi 10 Pro och Mi 11. Måste revidera mitt...
Realme har också bättre optimerad mjukvara
Bjuder 1800 kr inkl frakt.
Markant sämre alternativ än Realme 8. Redmi Note 10s är nog den mest jämbördiga telefonen i den prisklassen.
Franska amazon har punk black 6/128 för €249 realme 8 Telephone Portable, Smartphone Debloqué et Quadruple Caméra 108 Mp, Écran intégral super...
Var nog Axon 20 5G du tänkte på. ZTE Axon 20 5G - Full phone specifications (gsmarena.com)
Skärmen tycker jag är i minsta laget med tanke på kurvorna. Telefonen mäter endast 73 mm på bredden.
Har haft båda samt Mi 10 Pro. Inte jättestor skillnad. Mi 11 ligger bättre i handen p g a att den är lättare. Mi 11 har även en bättre och...
Bjuder 1500 + frakt
Testade men det fungerade inte. Fick dock inget felmeddelande utan det allt såg rätt ut men när telefonen bootar upp igen så är det fortfarande...
Finns kanske vissa gemensamma nämnare som att baksidan helst ska ha rundade kanter och vara av ett någorlunda greppvänligt material. Vikten och...
Brukar normalt inte var så förtjust i Samsung men just denna gillar jag skarpt. Har versionen med SD865. Förutom bra känsla i handen är skärmen...
De första två är dock i en helt annan kategori än OP8 Pro. :) Hade en period när jag älskade telefoner som Mi Max 3, Mate 20X etc. Dock skaffade...
Av tyngre telefoner tycker S20 Ultra ligger riktigt bra i handen trots en vikt på 222g. Rundade kanter och inte alltför hal. Gör sig mycket bra...
Hjälper farsan att köpa en ny telefon och han vill prompt ha Samsung. Om någon har en samsung midrangelur i bra skick med bra batteritid till salu...
När MIUI 12.5 precis släppts pratade flera om påtagligt bättre batteritid. Sedan har det varit helt tyst. Vore intressant att se om...
Motos UI är verkligen inte lättdrivet jämfört med MIUI. Hade Moto G9 Plus och den var märkbart laggigare än telefoner från Xiaomi och Realme med...
Gjorde det någon skillnad?
Har Poco F3 vit och Mi 11i svart som har exakt samma chassi men materialet känns lite olika även om båda har plastbaksida. Den vita baksidan känns...
Vit Poco F3 ligger riktigt bra i handen. Vit bättre än svart. Som du är inne på beror känsla i handen inte så mycket på hur stor telefonen är...
Gissar på ganska likvärdig kameraprestanda och batteritid.
Beror på vad du värdesätter. Prestandamässigt är SD780 lite bättre än SD855 men skillnaden är rätt liten. Snapdragon 855 vs Snapdragon 780G: tests...
Säljer en S20 Ultra i nyskick. Sparsamt använt. Köpte den av mullsjomannen som bara använt den någon vecka. Kommer ursprungligen från...
Samkey verkar bara ha stöd för SM-G988B och SM-G988U. Vet du om man kan flash in TGY via odin?