Separate names with a comma.
Jag hade aldrig använt access eller enabler. Och jag såg betalapps någon dag... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lite illa att du missade min tråd :l :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Bara jag som inte vågar / ser behov :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Skaffa ett paypal konto och för över pengar från Internetbanken till paypal, vänta några dagar xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Inte riktigt... Däremot fungerar det bäst om han installerar en ROM med a2sd+ och partitionerar sitt sdkort med.. Sent from my HTC Desire...
Ah precis... Vet inte, men säg att du bara copypastear framework-res.apk från datorn in till din /system - mapp. Och bara slår på skärmen, så ska...
Google har ingen brådska vettu.
Efter att ha läst första varningen vågade jag inte :$ Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu har det släppts alltså, en Public Release som stänger av Säkerheten så att man inte måste "reboota" för att flasha in nya ROMs, Frameworks,...
vilka filer är det? har du förresten godkänt att installera appar utifrån market?
För att installera apks jag laddat hem brukar jag slänga över dom på Dropbox och sedan bara köra ifrån mobilen :S
http://www.launcherpro.com/2010/09/28/an-important-announcement/ Det här låter ju. Bra.
Men vi haaaaaaaaaar sett paid apps nu i våran market! Jag slängde tillochmed upp en screenshot på det i en annan tråd tror jag!
Och du har testat allaaaaaa usb-portar?? Alternativt, ladda hem ett program som heter USBDeview, med den, avinstallera alla drivrutiner som har...
Du har alltså... Pluggat in telefonen, valt t.ex "Bara ladda" och sett till så att det är en USB-felsökningsikon i vänstra hörnet på luren, och...
Fortsätt testa... det måste funka Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Skriv gärna i Desire-forumet sen, om det angår din Desire :)
Håll mobilen i handen med skärmen igång... Plugga in sladden i en USB-port. (och i telefonen) Nu dyker en meny upp i din telefon. Välj "Diskenhet".
För att när instruktionsboken skrevs så körde vi alla Android 2.1. Nu när vi kör med Android 2.2 så plockade de bort den menyn.
Fungerar Diskenhet och HTC Sync-läget då?
Huh ? trodde allting försvann vid en formattering :S Men jaja, gött att det löste sig :D, visste väl att jag hade rätt lösning ^^.
Säker på det ? Att du fått in drivrutinen precis som unrevokeds guide visar ? Sista alternativet är att köra in en linux livecd och köra där....
Testat en annan usbport ? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Grattis :D
Har du installerat usb-drivisen? Korrekt? Har du kopplat på usb felsökning?
Kolla citaten.
Kunde du inte skrivit någon text? Om t.ex vad som menades med "Morgonmöte"? Vad ni gjorde och varför ni gjorde det ? :S
Jag tror jag läste om det häromdagen... Lösningen var då, Formatera om SDkortet... Sorry :) :-*
Handcent SMS :)
För att kunna köra a2sd+ måste du partitionera sdkortet med en ext3-partition. Och i min guide har jag skrivit med 2 av varje sort, Sense och...
Om du ska ha a2sd+ måste du flasha in en rom, som stöder a2sd+. Så du måste alltså flasha in en rom :) Däremot kan du partitionera sdkortet EFTEr...
Pray to God säger jag då bara... Rör dig på storgatan och ring efter luren hela tiden...
Bara att ta en laptop med mobilt bredband och ge sig ut o leta då. Så läste jag att 2 personer gjorde när dennes iPhone hade blivit stulen. De...
Hejsan! Gött att det fungerade bra! Det du vill göra är att byta ut frameworken. Det går att göra såhär. Installera någon "File Manager",...
Haha.. Då dröjer de till Q2 för att den ska bli klar ^^
Nae :(
Det kommer sig på för att Cyanogen är ett community project, dvs utvecklare och moddare slänger in lite ditt och datt och får det att fungera. :)
Tajm
2.2 hinner inte komma ;) däremot troligen kanske 2.1 :)
Så om jag säger att det inte kommer en sådan uppdatering, betyder det att vi ligger +-0 då? :). Rykten har vi nog alla fått nog av här på...