Separate names with a comma.
Häpp. Finns det någon annan kalenderapp som gör detta?
Ingen?
Funkade inte med den. Det står massa info men inte om jus vilken app som synkas. Det är en synksymbol uppe i listen konstant. Hur får jag reda på...
Läste att Jorte är poppis, men en recenssion "Bra men verkligen urkass att man när man tex har bokat in något varje ons kl 17 inte kan ta bort en...
Vill inte skapa en ny tråd för min fjuttfråga, men undrar vad det finns för olika kalenderappar på market som är något att ha? Använder Googles...
Jag har anmält de inlägg som triggar småbråk och trist stämning i tråden.
Snyggt
Instant upload är en funktion jag gillar med Google+. Hur smidigt som helst. Dock visas bara de senaste fem eller tio överföringarna när jag går...
Tack för tipset. Är det instant upload helt transparent? Så jag slipper välja och så? Som Google+?
Söker en "instant upload" av bilder och filmer direkt när jag tar dem så laddas de upp någonstans jag väljer, per automatik. Google+ har den...
Instant upload är bäst!
Tax för tips! Funkar det med Comviq kontant?
Tack för tips. Men det låter lite bökigt. Optimalt vore att ha två SIMkortplatser i telefonen och kunna växla profil/SIM när jag behagar. Men...
Denna skulle jag lätt betala en liten slant för :)
Skitbra! Tack. Tjejen kör ju bara WiFi när hon är hemma och skulle lätt glömma bort att aktivera det om hon var tvungen att göra det manuellt....
Hur får jag stock browser att rensa all historik? Jag går in där och rensar, sedan väljer jag "startsida" och när jag backar, så kommer den ändå...
Jag finner inget intresse i reklam överhuvudtaget. Så mig gör det inget.
Jag förstår inte heller, mer än att det är en skräplåt.
Annars kan du testa VM-ware. Där funkar det.
Historiskt så var rosa en typisk "mans"färg. "Den 29 mars 1914, kunde oroliga mammor läsa i den amerikanska tidningen The Sunday Sentinel, om...
Det finns ett alternativ. Skapa ett googlekonto i "falskt" namn. Alltså något hittepå som är lagom neutralt. Typ "[email protected]" eller...
När jag har exempelvis 4 nya quotes i min meny och klickar mig dit och klickar vidare till en post jag blivit quotad i så försvinner...
Cool. Tack! Vi labbar på :)
Däremot vilken drivare till nätverkskortet skall jag använda? Jag har Win 7 på hosten som kör "Intel 82579LM Gigabit Network Connection" men Win8...
Varför blir det inte fullscreen på min monitor? jag kör en 24" men själva Windows körs bara i en liten ruta. Spelar ingen roll om jag...
Ah. Jag tror dig fullt ut. Skall genast ändra i konfig i VM-ware till tre kärnor istället. Tack för tipset.
True dat!
Jag bryr mig inte ett smack. Vill de rikta reklam i min adblockade internetmiljö så varsågod.
Hackar lite hit och dit ett par gånger i minuten vid växlande av program etc. Men det struntar jag i. Det är bara beta än så länge. Det finns en...
Samma här. Det gick trögare än påven på min VM-wareinstallation. Trots jag allokerade 2 GB RAM och 4 kärnor. Njäe, säger jag. Känns inte...
Tja. Irriterande att det inte funkar i nya Windows är det hur som helst.
"Cant have same username as pc name" Första irritationen :)
Finns det något sätt att få klocka i denna? Hittar inte var. Noob som jag är :)
Men telefonen släpptes ju i aug/sep -11. Det är alltid minst ett års garanti på nya telefoner.
Kalas! Tack!
Installationen frågar efter serial. Vad göra?
Men det är väl en barnsjukdom. Detta håller ju inte i längden. Rörigt blir det.
Jag borde få välja i avinstallationen "Vill du att all sparad data lagrad i din telefon skall tas bort också ja, eller nej"
Tack. Fast jag har 64 bit. Så jag skall köra den.
Lämna in den på garantin.