Separate names with a comma.
A member of the x-men
Japp han gick senare över till snus
Mm lol han kunde knappt andas
Min gamla arbetskollega rökte samtidigt som han har astma. Smart va?
Kebab med bröd satt fint
Har du sagt upp abonnemanget? Gick det bra?
Från NoN då eller [emoji38]
Hehe som du ser jag är inte så väl insatt i det [emoji6]
Nä han har en av de nyare abonnemangen hos tele2. Men gött tack för svaret ska vidarebefordra det till honom
Har en fråga, en vän vill gå över från tele2 till comviq. Behöver han ringa och säga upp abonnemanget hos tele2 eller räcker det med att beställa...
Självklart
Bump #2
Nä, har varit så i mer än en vecka och de är väl medvetna om det
Det är som du säger, man är inte tvungen att ha kvar abonnemanget då det inte finns någon bindningstid. Betalar du mobilen direkt hos netonnet så...
Japp, bara att slänga
Nu fick jag den också OTA [emoji5]️
Så nära
Jag hoppas inte det :-P precis köpt en ipad
Ska du få betala för första månaden? Måste veta innan jag beställer [emoji14]
De kommer svartlista honom snart [emoji16]
Fick du betala för första månaden?
Ingen bekräftelse men det tar ett par dagar tills numret går bort från mina sidor på tele2
Förresten så var det den informationen jag fick av alla andra här att man skulle ångra abonnemanget och inte säga upp. Jag hade ingen aning om att...
Ok men kul att det löste sig, slutet gott allting gott
Säga upp eller ångra?
Jag vill ha en p2 men vet inte om jag har tid att sitta eller ork att sitta och tjafsa med tele2 så jag för nöja mig med moto g5 :-P
Japp det var det jag skrev också men snubben i chatten verka inte förstå det
Enligt snubben på NoN chatten så har de tagit bort "öppet köp" på avtalet som man får hem (tele2) avtalet efter 2/5 men det är bullshit då det...
Hehe it's over now [emoji20]
Jag frågade NoN via deras chatt och fick detta svar: Det ska vara via oss, om du dock har köpt en telefon med abonnemang och vill återlämna...
Verkar helt klart bökigare att ångra abonnemanget nu än vad det va förr [emoji14] Dock så förstår jag inte varför tele2 är så envisa, man har...
Varför finns den inte som OTA än?
Stor skillnad mot g5?
Spännade :p
Har du ring tele2?
Tele2 skickade sms med att din abonnemang är ångrad och att de har gjort ett undantag [emoji14]
Ja precis och man ska inte prata öppet köp, man ska säga att man vill nyttja ångerrätten på abonnemanget. Det kan inte NoN hjälpa med utan det ska...
Varför är det tal om öppet köp? Du ska nyttja ångerrätten hos tele2, NoN har inget med det att göra. Då är det bara att ringa flera gånger eller...
Det gäller att stå på sig [emoji6] vilket datum beställde han? Sa han upp eller kunde han ångra abonnemanget?
@Rospigg ska stå upp för NoN-maffian och sätta tele2 på plats. Go rospigg!