Separate names with a comma.
Verkar som att jag får skriva om guiden... eller nåt :S
Använd unrevoked. Kolla första posten. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Min tvååring älskar Etherophone-appen ^^ . Självklart håller jag i telefonen. :)
En telefon för 5000 är ingen man lånar ut till ungar o vänner, skulle aaaaaaaaaaaaaaaldrig förlåta mig själv om någon på något sätt gjorde min...
Han har en bättre idé ;D
Testat starta om den? :)
När den är klar kommer det finnas färdiga romar att ladda ner för de som inte är betalkunder.
[IMG] Tajm Mini Info Widget
ROFL xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Inte med sense nej. Om du inte rootar och ändrar den själv på något sätt . Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tänker inte dra den långa versionen. Fråga dig själv om du vill vara en begränsad användare, eller admin. Symentec eller Norton borde väl du...
Jag måste säga att jag är förvånad... Jag kopplade ur min laddare på 100% igår vid 02:30. Och när jag klev upp idag vid 07:00, stod den...
Och om du inte får en ny ? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det finns program för antivirus, Symantec och Norton har släppt... Men en app kan inte göra något illa vid din telefon, så länge du inte rootat....
Fast egentligen säljer nog Android väldigt bra :) Med tanke på att SE har 3 toppsäljande modeller. Och Samsung har sin Spica (är dålig på...
Vad händer med swedroid nu då? :S Efter att ha loggat in blir jag snabbt utloggad igen, en gång fick jag tillochmed en vit sida med "Database...
Jag har inga taskkillers eller något på min telefon... Och jag hade en också hyfsat dålig batteritid.. Men sedan satte jag WiFi-Sleep Policy till...
Iprincip helt korrekt... Lycka till! :)
Behöver inte dig så mycket längre xD Fast du kan ju designa lite mörka ikoner till mig xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Finns ju minst en tjej till i Desire forumet ;D Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kanske med en sgs ;) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Gillar inte när du sviker mig :(
Du menar de som är placerade i Dock:en ? Eller va?
Du menar till typ, LauncherPro ? Ja det gör det...
Kolla första posten så har du en guide för det ;)
Jag saknar kugghjulet i 2.1-tangentbordet :(
Det är tyvärr jättemånga som har problem med detta... Och det kan bero på att denna root-metod gjordes för telefoner som skeppades med 0.80 som...
Det ser ut som systemprocesser som visas när låsskärmen går igång...
Om du har skärmen avstängd när de ringer får du ju antingen dra upp eller dra ner (om du vill svara eller inte) den lås-skärmen...
Jag tror jag hade 2.1 när jag inte fick dubbla sms :s Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Testa 1-click root with unrevoked istället... Jag vet tyvärr inte vad som är fel. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
1. Goldcard är till för de telefoner som är Brandade, dvs Vodafone eller Orange har varit inne o slängt in sin skit... Så som Telia och alla andra...
Eller hur! Visst vill man bara kasta ett äpple på alla Apple-nerdz? XD
Jag har för mig att jag läste att appar som gjordes i App inventor var ENDAST till för privat bruk... För att förhindra skit-apps på market :S
Klart att anovo inte fixar den... De e ju du som förstört den, då får du laga den . Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag tycker inte man ska haka upp sig på batteritid, skärmen är inte ensam batterislukare, och ingen Desire är den andra lik. Alla har olika...
Människa + Vodka = Alkoholist, haahhahahahahahaha½!!!!!!!
Jag tror jag hittade nåt som kan fungera... Inventory ! Skanna barcodes, sedan om du har nätverk, får du all info från prisjakt lr google,...
Kort o gott.... Amoled drar ström om det är mycket VITT ... dvs den sparar ström om du t.ex har svart bakgrund. Slcd är, tvärtom !...
Haha tack :) jag har själv inte mobilsurf, så jag måste ha WiFi :) Ha så kul med din telefon nu, de behöver du :) Sent from my HTC Desire...