Separate names with a comma.
True dat
Jag har ett Facebook-konto jag skulle vilja ta bort. Alltså jag vet hur jag tar bort kontot, men jag vill knyta ett helt nytt konto till min...
Jag jobbade på SAAB mellan onsdagen 1991-12-11 till måndagen 1993-05-10. Sedan gick det bara utför.
det var på tiden, var min första tanke. Det handlar om att sälja bilar. Något SAAB inte klarat av. Stäng skiten, flytta och byt jobb. Svårare än...
Livet är värst de första 40 åren. Det är bara vänja dig.
Kan inte låta bli. [IMG]
Japp, vilket jag gör också. På väl valda delar av året.
Sitta ner med familjen och ha det gott, samt att köpa presenter och äta kan jag väl göra precis närsom?
True. Hysteri!
sweet. växer i mina ögon. kul
men.. vad hindrar dig? Jul är bara skit. Om man inte har barn förvisso. Men det har jag inte. Iår arbetar jag hellre med hemlösa och gör...
Ingen julkänsla här heller. Det har jag inte haft sedan jag var liten. Skönt att slippa skiten.
Iår blir det inget julfirande alls. Inga julklappar, inget TV-tittande, ingen julmat. Underbart. Så har jag haft det i tio år ungefär.
Den där länken var rolig de första 300 gångerna.
Inte jag heller. Jag har allt jag kan önska.
hehe
Samma här.
De får spåra och övervaka mig bäst de vill. Hela tiden, dygnet runt. Mig gör det inget, eftersom jag inte tänker på det mer än när jag läser...
Dyslexi, lathet, stress, att det bara är en slasktråd på ännu ett forum på nätet. Det finns riktiga problem och så finns det låtsasproblem.
För att?
Spelar det någon roll hur någon stavar?
Den har säkert en marknad. På vilket sätt suger den?
K-Pax. Jäkligt bra. 6/10.
Kan inte alla lägga upp sitt schema med start och sluttider här på sidan så slipper vi varje dag läsa när folk börjar, när de skall gå till...
Alltså, att skriva "Vinäger" i ett recept är ungefär som att skriva "läsk" Det finns en miljon olika vinäger med olika smak och karaktär. Den gör...
Jag bryr mig inte ett smack.
Vad är vitsen med tapatalk om den inte fungerar med forumfunktioner?
Aldrig i livet. Skulle aldrig klara av en sådan sak. Oavsett.
Det är nog smartast :)
Mörda folk skulle jag aldrig göra. Såklart. Det vore ju bisarrt. Hu och fy
Det är klart jag skulle. För tio mille hade jag gjort det mesta. Utom rent kriminella saker då. Förstås.
Skulle du?
Grz
eller en alvedon stor som en hockeypuck.
Aj. krya på sej. nu!
jag kör Chrome, tack vare att den inte har massa lull-lull och plugins etc. Cleant är bäst. Tycker jag.
Hoppas det löser sig. Du har redan fått hjälp ser jag. Kör på det och hör av dig här igen om det inte skulle fungera.
Sådär. Den hittade inget och systemet verkar uppe och snurra som det skall. Case closed och tack för hjälpen.
Tack. Men den krävde massa registrering och grejer. Orkar inte. Testade spy search and destroy. Den hittade en del skumt.
Vår dator verkar infekterad av någon trojan. Den skickar mig till suspekta sidor när jag klickar på vanliga länkar, exempelvis på svd.se och...