Separate names with a comma.
Snart dax att åka hem. Underbart, denna dagen har varit låååång.
Lycka till nästa gång.
1. Vet inte vad det är för något 2. Nej 3. Nej 4. Datorn (jobbar framför en skärm 8 timmar om dagen) 5. 3D Bowling 1. Gmail eller...
Ur-snygg!
DreamHawk
Vad blir det för lunch för er idag? Själv har jag matlåda med mig. Ris och tomatjox.
Grym var ordet
Du har rätt. Jag har fel. Stämmer.
När jag jobbade på Ericsson en gång i tiden fick vi en T-28. Det var den värsta mobilen på sin tid. Eller en av dem. Det var tider det. År 2000...
trist :(
Skönt. Jag har en dag kvar jag. Eller en och en halv lite drygt. Kör mån-fre 8-17
Tjejen är ur-nöjd med sin Xperia Mini Pro. Den är perfekt för henne. Bra kamera också.
Dåligt drag i sandlådan idag. Kom igen nu:)
Hej och välkommen till forumet. Hoppas du kommer att trivas. Du kan i "konton och synkronisering" ta bort ditt gmail-account exempelvis. Sedan...
Jag tycker "Haptisk återkoppling" låter fint.
Har du kvar din X10 Mini Pro, eller kör du nyare lur? Skall du köpa något nytt annars?
Så gör jag på min Desire S. Den är ställd 06:15 mån-fre. Behöver inte bry mig liksom.
Ajfasen, men du hann? Själv hann jag med både en liten stunds meditation och frukost. Så får det gärna fortsätta.
Hahaha
hehe
Idag gick jag upp 20-30 minuter tidigare än vanligt och slapp stressa. Lugn och harmonisk morgon.
Fast sker det så mycket övertramp här i Off-topic? Det är inte min uppfattning. Fast jag kan ha fel.
Hehe. Skojade bara. Jag själv har gått ner 13-14 kilo sedan i somras. Har tio kilo kvar till målvikt. (Om det är det ni diskuterar alltså)
Har du skitit?
Hemma var kyrkan jättefin i morgondimman. Nu ser jag ut på E4:an och det är inte lika rafflande. Kul med bild.
Måste?
GPS aktiveras automatiskt på telefonen när jag startar sökningen, men sedan händer ingenting. Jag orkar inte ta bort och trixa. Men tack ändå.
Precis!
Dum fråga. Jag vill inte att mina sökningar skall inkludera allt skräp i papperskorgen. [IMG]
Precis
har för mig vi kallade det "Grispass" de där övningarna.
Jag får det fortfarande inte att lira. Någon som får igång den varje gång?
Stämmer. Sgt. Hartman.
Nej. Ladda tills den är full. Funkar bra. Äldre batterier hade en "startsträcka" men inte nyare batterier. Tuta och kör.
Famous! 10/10
Stockholms läns skattebetalare. För närvarande runt 12% av skatten.
Det är fint med dimma
Av Stockholmarna. Såklart.
Thats my kind of food :)
Utsikten från jobbet. Dimma. [IMG]