Separate names with a comma.
Jao, samma här :)
Japp, han gör pre-bakes när de inte är Work in Progress längre.
Att få saldo , jo... Men att överföra pengar, krävs Swedbank.. Btw, jag hittar swedbank på min market. Men jag kör inte med samma froyo som ni.
Med Desire går det att unroota idag. För att 2.1-romen gick att installera via HTC Sync... Om detsamma händer SE, att x10 mini-1.6-romen blir...
När ni kommer till rött utropstecken ska ni trycka Volym-upp+Power... då kan ni komma vidare.
Går det inte att hitta köpta program på sitt googlekonto någonstans i google-rymden?
Fortsätt med det bra arbetet! :D Har längtat efter en till östgötatrafiken länge nu!
Låter som att vi behöver en riskfri guide xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu har ju 2.2 rootad version släpps, testa den först? Och nej du måste unroota och sedan göra OTA.
Lade till det i första posten, dock verkar nedladdningslänken nere ^^
Måste säkert vara rootad då.
Testa Modacos r5 eller r6 ROM... Jag upplever faktiskt en bättre batteritid nu på min r6:a , men det är nog mest för att jag ställt att wifi ska...
Har du råkat stänga av simkorts-pinkod-skyddet? ^^
Jag upptäckte 2 fläckar i vänstra övre hörnet på min Desire i direkt motljus när jag höll mobilen ganska snart... Jag blev rädd först men drog...
Testa att flasha om den ? Jag vet att HTC Sync är inbyggt i FRoYo... Använder du Kitchen?
Den synkar ju allt... Värre är det om synk-ikonen är framme heeeela tiden...
Bör han inte göra samma fel på sin iPhail då? ;)
Testa att bocka av den där rutan.
Fast den jag länkade får ju en download-länk i sig och sådant ^^. Det var ju bara en post om att han fått den rootad ^^
Länka så lägger jag den i första posten :)
"Kolla Titta!" Som min dotter skulle sagt.. Tagit bort alla länkar tills det kommer en bättre... Posta gärna om ni ser något.
Att 720p-inspelningen är laggig kan bero på att man måste ha ett Class 6 SDHC-minneskort.
Svensk T9-ordlista är det du får... Har inget sett att du ska få ÅÄÖ på tangentbordet. Scandinavian Keyboard är appen annars för dig.
För alla oss som har Root och en Custom ROM: Här är senaste Radion, ifrån självaste FroYo HTC :)...
Vad är fördelarna med OD gentemot Modacos? :)
Nu var det roliga slut xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Orka sitta och spamma "Sök Nu" på mobilen, när man enkelt kan luta sig tillbaka och göra annat tills någon annan på forumet skriver att den finns...
Vad säger att en .php-site per auto är dynamisk? :S
+1 på w760, måste varit någon praktikant som designade den. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Välkommen att testa på min roota med r6-guide xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
har spelat mig till den där, Don Corneo idag .. ^^
De e sant, iPhone har fler appar och även bättre för spel... Men Android känns så , "nytt" och fräscht och är en uppstickare till Apple. Och...
Testa att tryck Volym-ner än en gång .
Njaa, de e ju ingen som tvingat er att sitta och trycka på "Sök nu" hela tiden :S
Var bara tvungen att posthunta lite :d
JAG HAR DEN!!!!! JAG FICK DEN!!!!!!!!!!!!!!!! När jag rootade :)
testat olika usb-portar?
Och jag är helnöjd med MCR r6 nu... Och när han kommer tillbaka från semestern, kommer uppdateringen bli ännu bättre <3
Och när man sett denna: http://www.youtube.com/watch?v=IraQfhlMwi4 E ju valet ganska givet XD
Vill man vara först med att få appar från större företag, skaffar man en iPhone, då företag satsar på att skapa appar för störst skara, vilket är...