Separate names with a comma.
Vilken som helst som har en "line in" 3,5-ingång. Sedan bra och bra. Jag får vad jag betalar för. Men du kan nog koppla ett surroundpaket till...
Alltså, med stålar finns det hur många lösningar som helst. MC_Batteri, vad kostar det? +Ciggladdare, för att inte tala om parkeringsavgiften?...
Där det inte finns WCDMA-täckning, hur funkar datauppkoppling då?
Funkar
Just, det är många som inte fick uppdateringen efter ett tag. Verkade som de drog in den. Vad vet jag.
Nej
Idag? Den här släpptes väl i början av juni? Aaaah, det kan vara ny telefon. Tänkte inte på det.
Alltså, Vignette är ju bara en plojgrej. Bilderna blir inte bättre i svagt ljus, utan det är bara massa lull-lull med bilderna. Skall se ut som de...
True
Handcent = Adware. Jag tror jag avstår.
Helt värdelös när jag åker bil. Försvinner hela tiden och ingen automatisk kanalföljning. Kass
Meridian och Mortplayer, är de adware?
Jag kör runt 30 timmar på en laddning, med allt aktiverat, mail, synk, gps och ja, inte Bluetooth då, men annars. Helt okej.
Ca 1 GB i månaden.
Hehe, jag reflekterade också på det. Själv åker jag hellre på en utlandsresa än köpa en ny mobil. Typ
Klicka bort "automatiska kontakter" i menyn i dina kontakter. Alltså klicka på knappen "meny" och inställningar tror jag det var.
Hallå, två olika bud från Skånetrafiken, och inget svar på mail. Uselt, minst sagt. Edit, jag skall kolla källan innan jag gnäller. Där...
Var det samma innan du gjorde en hard reset?
Precis vad jag tänkte. Apple var inte först med smartphones. Det är nonsens.
Användarhandboken sidan 9.
Kan någon länka till en tråd som avhandlar Googles kalenderwidget och hur jag ställer in och konfigurerar layouten på den så den ser ut som...
"UPDATE: German ZDNet.de received an information, that HTC plans to release an Android 2.2/Froyo OTA update for the HTC Desire and HTC Legend...
koppla in laddsladden i USB-uttag och då ser du den som en monterad disk i utforskaren.
Äh, det är bara drygt 8000 sidor med trådar, frågor och svar att läsa igenom, varav merparten av titlarna inte avslöjar ett smack av det som jag...
Ingen aning. Jag vet att jag i kontakter bara visar googlekontakter, och jag har väl ca 250 FB-vänner som inte syns när jag skall skriva och...
Jag slänger alla mina sms, då de automatiskt skickar en kopia till min gmail. Finns ingen anledning för mig att ha dem kvar på telefonen.
Det finns alltså inte någon screenshot app till desire, om jag kör orootat?
Hur mycket minne har du på kortet?
Jag är inte riktigt införstådd med anledningen att byta. Det är ju bara lite text som skall skrivas. Tycker den inbyggda fungerar utan problem.
Jag har telenor och efter Hard Reset hade jag ett verktyg i menyn som heter SIM-Verktyg. Där kan jag se.
Jodå, fast visar dem inte, jag ser dem inte heller när jag skriver sms och väljer kontakt
Det där är ju chat-klienter och inte renodlad Facebook-app.
Förlåt jag var otydlig. Ingen autosynk påslagen på något sätt. Push på Gmail dock, men det går inte ställa in.
Har du startat om Desiren efter portbytet? Jag hade exakt samma problem.
Det där funkar väldigt random för mig med. Trots 6 Mbit och WIFI om vartannat. Youtube funkar okej. Laggar ibland, men för det mesta okej.
Jag tog bort alla SIM-kontakter, telefonkontakter från luren helt, och har bara Googlekontakterna. Ser nu inte dubletter av någon.
3G drar som fasen, även när jag inte använder det. Jämför 4 dygn med det avslaget utom när jag använder det, till ganska precis ett dygn när det...
Är Aftonbladets och IDG's appar reklam och bannerfria?
Testa att ändra porten till 8080
Cynism? Du har fel, jag har rätt. Simple as that.