Separate names with a comma.
Man behöver inte låsa upp bootloadern för att roota
Vad har det med xpeira z2 att göra om jag får fråga?
För oss andra som använder greenify, adblock, xposed (kommer snart tilll 5.0) så är root viktig. Men visst, gemene man vet inte ens vad root är...
en tilll finns kvar, skicka pm för vid intresse
Verkar endast vara tid och datum med ny design?
Är nyfiken, vilka widgets använda ni? Har en tom sida som jag vill fylla med något användbart
Jag kommer inte uppdatera till Lollipop förrens root finns
Nä showbox och tpb funkar mycket bra
Har ej Netflix
Undra varför better call Saul inte finns uppe på showbox
Funderar på samma upplägg. Får se om jag kan finna några fler anledningar till att skaffa CC
10 feb enligt vem? Mig veterligen finns ingen officiell datum, endast "senast i februari"
Det stod 8 miljoner i tentan dvs jag hade redan den siffran i förutsättningarna. Jag skrev 16 miljoner och räknade helt fel. Vettefan varifrån jag...
Har telefonen i fickan [emoji22]
Den här cp störda mobilen skickar SMS till folk som jag inte svarar på, t.ex så ringde morsan idag och jag hörde inte att telefonen ringde (var på...
Provat fabriksåterställning innan du skickar in den?
Vill man ha med sig kabeln on the go och en hemma så är 169:- mycket för en sketen kabel med usel kvalité Det roliga är att kabeln fungerade...
We might as well be lovers on the suuuuuuunn
Hugo Boss, finns flera varianter. Boll parfymen luktar gott tycker jag
Jänkare
Thank you for your service, sir.
Jag håller med. De flesta operatörerna tar alltid någon månad extra att släppa uppdateringar för att peta in så mycket skit som möjligt i...
Interesting, 5.0.2
Om man har en chromecast, kan man då "casta" med Firefox eller är det enbart Chrome som gäller?
Get out of the left lane you stupid asian bitch, I don't even know why you are there
Hehe ser ingen anledning för honom att trolla [emoji14] Honda är en skön spelare
Låter väldigt långsökt. Har inte läst något som har haft problem med magnetladdare såvida du inte sätter in den fel(upp och ner och därmed orsakar...
Train on the water boat on a track
Fodralen måste ha magnet, vilket den fodralen inte har. Om du vill ha den funktionen så köp Sony scr24
Rakt i nyllet under föreläsningen
Jag blev bländad av solen
Fyfan en burgare hade suttit fint just nu
Tredjeparts laddare slutat fungera pga Apple vill att man köper original
apple kan dra åt helvete
Nu har min tredjeparts laddare slutat fungera på ipad mini ios8...har laddat ner cydia tweaks som ska fixa detta men det funkar inte. Åt helvete...
Wakaso
Like one week, two days or a month? [emoji6]
SÅLD
Kanske blev någon missförstås menar då förstås 5.1 till mobilen "Android one" och inte till xperia z2
Sett endast en person på universitetet Han hade någon annan bakskal också