Separate names with a comma.
inte längre tydligen
Hahaha en kvinna med skägg haha Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Hahahhaa hahaha jag sa ju det Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Lol Ungern Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Österrike kommer vinna Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Haha Conchita Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Hahahhaa införa månggifte Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Grön från netto, vet ej namnet på märket men den smakar gott Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Oh my world. You didn't say that. Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
någon med screenshots?
varmt_kaffe
Håller med. Kan man inte moderera en köp&sälj avdelning så ska man inte heller ha någon, så jo ut med namn på bedragarna
SÅLD
Visste ni att posten brukade dela ut post på lördagar när det var statligt ägt till 100%? Nu vet ni. Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Because we can Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
hehe samma här...
Velar också mellan SD och PP
Provade ld salmiak också förr i tro om att det skulle smaka lakrits men det smakade bara beskt och surt Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Snus är äckligt. Provade Göteborgs rape igår och det smakade beskt och brände som satan Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Haha Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Sorry to disappoint you detective Ascii :-P Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Raderade tyvärr sms:et :-P Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Mm misstänkt väl det, är nog en scammer eller nåt. Svarade inte såklart Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Har en annons på blocket och fick sms från ett nummer som börjar med +161, var ligger detta? Googlade men hittade inget Skickat från min...
SD 86% i SVT:s valkompass :p "Europeiska börsbolag ska tvingas ha minst 40 procent kvinnor i sina styrelser" Varför i helvete ska man kvotera...
FI? :cry:
Så vem får er röst till EU valet? Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Har det inte något med uefi att göra? Dvs du måste avaktivera det? Var så med acer hybrid iaf Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Donda la esta? Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
hola senioritas
folk som inte förstår att man inte ska diskutera i fyndtipstråden..bann på dessa!
Hur fixar man maildress så att det blir t.ex "[email protected]" Vet att de fanns en sådan sida förut där man kunde få mail och ändra namnet och...
gracias por la comprensión, seniór
jajajajaj
Por desgracia, no puedo hablar español, pero Google lo arregla todo Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Si senior Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Tengo la camisa negra Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Kan man få tag på Sierra mist här i Sverige? Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Såg också det, fyfan alltså. Snart får man inte säga någonting alls. Vi får se hur länge top gear håller sig utan Jeremy Skickat från min...
Undrar jag också