Separate names with a comma.
Så kan man ju också se det :) Kan jag hålla med om! men klarar mig ofta 2 dygn med normal användning med min nuvarande Desire, och vill klara...
Onscreen-knappar? :o *googla* tja, ja, det är ju en lösning isf :) å andra sidan tappar man ju skärmyta & har onödigt stor mobil då yta/volym inte...
På tok för stor! :p Min gräns går nog någonstans vid S2 Ah ok... Läst om en massa som har problem med batteritiden med Xperia S dock. Samt nån...
79% efter 11 timmar från laddaren, eller hade den varit från laddaren 11 timmar innan du använde den? 3500kr vardå? billigaste pålitliga...
Ah, antar det... :) Tack för din input. Hur är batteritiden på luren?
Det är ju goda nyheter, att S2 får 4.1 :) Det är främst kameran & gränssnittet som gör att jag tittar åt annat håll från S2an. Visst att det går...
Försöker bestämma vad för mobil man ska satsa på i denna prisklass; dvs. 3-4k. Nytt, inte begagnat. Prioriterar batteritid & kamera. * One S...
Hittade hit efter att ha letat efter ny mobil att köpa (kikat lite på Galaxy S2, Xperia S eller One S) och som jag förstår det efter att ha läst...