Separate names with a comma.
Ibland Undrar jag vad folk gör med så många gadgets? Måste vara värda flera hundratusen...
Vad är ert rekord på threes? Mitt rekord är 1299 :-) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
En gås Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Helvete att man blir förkyld Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
De som har sämsta effekterna dock är the walking dead, när blodet sprutar då man dödar en walker Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
jag vill ha mer :-) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
You sir, deserve a medal. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Försökte starta en diskussion, for the lulz. Eller brukar du också dra upp mobilen när man sitter med folk och säger "vänta ska bara googla det...
Jaha inte så långt kvar då :-) dock endast 10 episoder, riktig fjuttigt Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vet någon när spelet om tronerna säsong 4 börjar sändas igen? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Big foot. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vet någon hur man får tillbaka kategorier som populärkultur, komedi m.m på Youtube för Android? iom den nya uppdateringen så gick alla kategorier...
Hahaha har någon mer av den där historien med it killen som laddar ner Adobe reader? Har läst båda delarna vill ha mer :-D Skickat från min...
Prissänkt till 400:-
Nja köper hellre färdigbyggt :-P Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Har kikat där, på nätet alltså men utbudet verkar vara lite dåligt så tänkte fråga innan jag åker dit och tittar om någon tips att dela med sig...
Ingen som har tips på ett bra skrivbord/datorbord? Inte länge än 160cm i bredd och gärna ett hörnbord Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Enligt mig är ios 99% appstore det är endast det som sticker ut jämfört med android. Resten är ganska värdelöst Skickat från min GT-N7105 med...
Nåt mittemellan kan man säga. Widgets fungerar inte som android, med jailbreak kan man ha bla adblock, xbmc m.m dessa saker fungerar utan root med...
Jag är ute efter en datorbord/skrivbord som inte får vara längre än 160cm i bredd. Gärna med olika skåp där man kan förvara saker utan att de...
:teeth:
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/StTqXEQ2l-Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
OK fan borde Kanske ha köpt en cc istället för rpi men vilken guide följde han? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Man får bara ränta om skatteverket inte betalar pengarna i tid annars inte, rätta mig någon om jag har fel Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Går det att använda xbmc på chromecast? Har googlat men inte hittat någon guide eller nåt Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
bump 1
Lol snart är det påsk och det snöar som satan :-D Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Får tillbaka ungefär 5k återbäring från skatten, gött moss!! kanske ska spenderas på en ny ultrabook, det ni!
Hobbit: Desolation of smaug 10/10 grym film Wolf ot wall street 10/10 ännu grymare film!
Bara för mig Google play enheter inte fungerar i mobilen? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Lol :D Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
De har även tagit bort alla kategorier såsom populärkultur, komedi m.m ibland undrar jag vad i helvete Google håller på med Skickat från min...
Säljer logitech keyboard folio ipad mini då jag inte använt den, har legat i lådan sen den dagen jag köpte den. Färgen är mystic blue och den...
Tänkte fråga det här med dubbla simkort på 3c, går det att få 3g på båda eller är det enbart en som kan använda 3g och den andra 2g?
Moto 360 ser riktig snygg ut
mmm på den punkten håller jag verkligen med om
Kanske inriktning maskinteknik eller dylikt Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Civilingenjör? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Samma här, med filmer Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Count me in Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4