Separate names with a comma.
100:- inkl frakt för galaxy Nexus? :-P Skambud men jaja :-) behöver en telefon att använda som hotspot. Antar att den är olåst? Skickat från...
Jepp Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vilka nyhetsappar använder ni? Jag kör med : the verge, Engadget, dagens nyheter(inte deras officiella utan RSS versionen som finns på play...
Blev en ipad mini retina från electroworld för 2990:- :)
Klart som fan de ska skynda på 7.1 uppdateringen pga jailbreak :p Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Konstigt hade för mig att det skulle funka så? :O hade nämligen samma problem med min iPad mini innan jag sålde den så det är fortfarande inte...
Du behöver hitta något på cydia som heter mobile substrate titta på den här videon...
Typ som iPhone 5 och 5s :D Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Går att få dem gratis ;) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vad är skillnaden? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Uppdatera inte? :p Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Ah I C:teeth: blir så omständigt :p
Bara ATV2 går att jailbreaka och dessa går begagnade för typ 1000:- annars hade jag lätt köpt en ATV, men köpte rpi istället
Har redan provat en Lenovo som jag skickade tillbaka Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Äger ingen bärbar dator med "riktig" windows, så kanske w510 kan klassas som bärbar "laptop"? Sen vet jag inte om ipad kan ersätta en laptop då...
hmm ja beror på hur man ser det x)
Är det overkill att ha både en win8 hybrid och en ipad mini (surfplatta)? Vad tycker ni?
Nja..det står ju halverat kontantkortspris?
Jepp och inte lika bra skärm som konkurrenterna, runt 180ppi. Dessutom har jag redan en note 2 så det kommer kännas onödigt med ännu en note...
hehe okej efter lite recensioner så är det nog inget för mig :p
Jag kör fortfarande med gamla versionen av Tapatalk Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Wow vilket grym fynd på galaxy note 8,0 ingen som kan ta reda på om den är låst eller olåst? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Får inte plats i bilen :-/ Hehe Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Vad kan man göra för något roligt med acer iconia w510 om jag inte får den såld?
Verkar vara ett gammal defy problem, dessa telefoner hade exakt samma fel Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Jag vet att phonehouse gör det Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Charlie bit me Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Prissänkt
hmm verkar som att ingen är intresserad av win 8 hybrider, väldigt svårsålda :-/
Orka göra en höna av en fjäder, typiskt PK Sverige
Jo men det är inte alla som känner till hangouts lika mycket som Skype :p Med plugga, hur gör du då? google docs eller?
Skype? Ingen vettig mediaspelare? Tex vlc Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Torrentprogram t.ex
Jo hade tänkt laga den och använda som hotspot men tydligen så är det billigare att köpa en mobil istället (billig sådan) Skickat från min...
Hela skärm, går på drygt 50$ på ebay :-/ Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Dubbel, sorry. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Jag förstod inte riktig meningen med chromebook då jag kände att den var helt onödig. Beställde en från Dustin men skickade tillbaka den. Tycker...
Okej vilken tycker du är smidigast att använda? Jämfört med Ipad mini retina då. Jag tycker det är overkill att ha både en Ipad mini retina och...
Gopro? Redigera videoklipp eller? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Har ni fortfarande kvar plattan/hybriden? Vad gör ni med den? Har lagt ut min till försäljning då jag vill ha en ipad mini retina + typ någon...