Separate names with a comma.
Intervju bokad bitches :cool:
Hehe okej ett annat sätt spara pengar då :-P Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Dubbdäck is teh shit! Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
"goodwill" googla på det ;-) Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Haha okej lycka till med att få mobilerna för det priset. Jag är okunnig och ni alla är jurister :-D "folk som kan" :sly: Skickat från min...
Förresten varför är IE10 sjukt mycket snabbare än Chrome? Försöker jag titta på en film på sweflix med chrome så fungerar det inte, laggar satan....
Det kan jag tyvärr inte svara på angående om det fungerar med svensk nät så den frågan låter Jsg över till någon annan. Angående laddaren så måste...
hmm kan dock inte hitta någon adekvat skydd till den..
Amazon. De har 16gb för 160£ vilket är löjligt billigt för det priset. Har även läst att bootloadern kan låsas upp så det gör saken bara ännu...
Nu vet jag inte om Motorola har ändrat sin policy men kolla upp så att bootloadern inte är låst. För är den det så kommer ni aldrig kunna låsa upp...
Vad tycker ni om hybriden so far? Förutom den den billiga plasten och avsaknaden av multitouch på pekplattan(och även de tighta tangenterna) så är...
Som rubriken lyder, hur går vi tillväga utan att förlora data på telefonen och få med root till 4.3? En guide hade uppskattats
Måste iaf vara ett jävligt idiotiska jurister det bolaget hade som inte har koll på sina avtalsvillkor.
lol avtalsbrott, kollar du igenom ens avtalsvillkoren som du godkänner? Läser du på deras avtalsvillkor som du MÅSTE godkänna innan köp så har de...
Nej gubben. Alla stora företag skriver på sin hemsida avtalsvillkor som du godkänner i.o.m beställningen och där har de säkert skrivit att de...
Kan någon förklara för oss som har root hur vi ska uppdatera?
Finns det root till 4.3 uppdateringen? Hur uppdaterar vi som sitter på 4.1.2 med root?
Ingenting. Har note 2 men har aldrig använt den i större utsträckning Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
borgenär...gäldenär osv...FU kurslitteratur
Jag är noob inom fps-spel så det är ingen förolämpning inte :p spelar bara fifa 14 hela tiden
360
BF4 eller COD:ghost om man inte har spelat något av de tidigare spelen någonsin tidigare?! Är inte ett stort fan av FPS men ska testa
Ja skapa inget PP konto, de är ändå skit att ha att göra med. Använd PP guest och betala
Hehe sant Och det är det som räknas i slutändan :-D Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Tänk på att det kan ta tid och att det inte är 30 min som de påstår på hemsidan Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
mm det är sant men det var ett kanonerbjudande x) en av Svergies största återförsäljare av bildelar m.m.
Fick bästa jobbmöjligheten men avböjde pga studier :( arbetstiderna var perfekt men det går inte att kombinera med mina studier då...
Tog ungefär 1½ timme men fick koden och den fungerade perfekt, polaren blev mycket nöjd. Tack för tipset :)
OK jag hoppas också det funkar, det var 1 timme sedan jag gjorde betalning. Sen vet jag inte om de skickar upplåsningskoderna manuellt eller...
Okej jag betalade för 10 min men har fortfarande inte fått nåt, får se om det inte är scam..
Hur lång tid tog det tills du fick koden?
Är den där hemsidan ens säker? Ser väldig suspekt och oprofssig ut
Hej En kompis har en HTC one som är låst, var kan man låsa upp den?
Köpte linser -_- :teeth:
aha okej har dock ingen användning för det x)
Vad fan är det? :teeth:
Jag vann 100:- :-D vad ska jag köpa? Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Prova att ladda ner dem här codecs och installera de och se om det blir bättre http://www.majorgeeks.com/files/details/windows_8_codecs.html...
massa nummer bara, antar att det är typ datorns serienummer
Aldrig. Lägger på en bra sen är den där förevigt. Har iSmooth skärmskydd på min note 2, bästa skärmskyddet jag någonsin använt Skickat från min...