Separate names with a comma.
Med tanke på att man inte får lägga upp det på play för det är "hazard" spel så utvecklar varje bettingsida en egen app du kan ladda hem från...
Hoppas bara inte SVT tar net appen från market :-\ Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Vad är det för bil?
The verge's recension
http://www.rockpapershotgun.com/2012/11/05/battlefield-2142-free/ gör säkert någon glad
Vart fan bor du?o_O
Byggkvaliten framförallt. Har hört att den är väldigt ömtålig Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
??? om du menar till android så finns spelet endast till 360/ps3
Nu när källkoden till Kexec är ute så lär det gå snabbare att fixa till deep sleep och kamera problemet. Deep sleep är fixad men vet ej hur det är...
Finns folk som knappt har råd att köpa mat men begår ändå inte bedrägeri, det handlar om vett och etikett. Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Går det att få bort förhållningssätt /regler tråden som följer med hela tiden i Tapatalk? Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
oj så det är en riktig stor bedragare som härjar här i forumet
Anade oråd direkt för jag vet mycket väl att man inte kan ta ut så pass många telefoner ut från Saudiarabien. Nåja, får se vad förundersökning har...
ansiktskött ^-^
najs, otrolig sugen på att bygga igen men tyvärr så finner jag ingen anledning för en ny dator då jag kör alla spel på min 360 idag
Vad är det för dator du har byggt ihop? :) Senaste jag byggde min dator så var det Crysis som var inne då, Intel Core duo E6750, 2GB ram (skulle...
Vad var det för uppdatering som släpptes för Chrome?
ta bort operatörsnamnet så får du plötsligt mer plats
Någon annan som tittar på serien Arrow?
Jag anade väl att det låg en hund begraven här... Fast ni andra som verkligen skickade pengar och trodde att ni skulle få en telefon så har ni nu...
okay, tyckte det blev lite fult men kan leva med det:)
Borde du inte ha kollat upp sånt innan du genomförde köpet av telefonerna och hämtade hem dem? Jag menar det är väl ganska självklart att de...
Har ni ändrat typsnittet på vilken telefon, operatör, tema rom m.m. man har under sin profilbild?
Varför inte bara köpa en hdmi kabel och koppla den till mobilen? Kabeln går för ett par dollar från dealextreme, sök på xt910 Skickat från min...
Alltid rekommenderat att göra fabriksåterställning efter man uppgraderat till ICS(eller JB) från 2.3
quickpic
Inte för att krossa era drömmar men...
Har någon tips på en app där man kan låsa skärmen genom en widget? Jag använder mus och tangentbord till min surfplatta och det är jobbigt att...
vet någon om denna minneskort fungerar till razr? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=976671 har tydligen märkt att 8gb är alldeles för lite...
Tydligen så är det Q3 2012 som är senaste uppdateringen, även till vanliga GPS(har en navigon GPS själv)
Ingen som vet vilka maps det är? :p q3/q4?
Tips: Fråga i sweclockers, har fått otrolig mycket hjälp där, ett bra forum som jag rekommenderar för varje datornörd.
nej kolla på trailern i första posten
är det q3 2012 kartor eller?
Vet någon om MW600 fungerar med RAZR? dvs alla funktioner o så? vet att den fungera med razr (GB) men vet inte om den fortfarande är kompatibel...
Säljer en oanvänd billaddare med två stycken USB-portar På den så står det: Input DC 24V/12V Output DC5V/3A...
en snubbe rekommendera dessa på xda http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1291127 Philips SHE9005A controltalk fungerar tydligen utmärkt till...
bra att ha, tackar
Hur många såna filmer ska de göra egentligen?
Motorola gick ut idag med att RAZR/MAXX kommer få JB. Dock har de inte uttalat sig om Europa än men vi brukar alltid få uppdateringarna 1-2...