Separate names with a comma.
FM-radio får du nog hoppas på att någon utvecklare i XDA fixar. Drivrutinerna finns där men den är inte aktiverat, så det ska gå att fixa.
Om du fortfarande väntar på officiel ICS till din Xoom så kommer du få vänta i evigheter. Antigen kan du flasha Team EOS 2.0.0 som fungerar galant...
Q2 vilket borde vara innan 30 juni..I USA har den redan börjat rulla ut
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1360
Välkommen :) Eftersom denna del-forum inte är så aktiv så rekommenderar jag XDA som komplement
Kan det vara något? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.medicalproductions.ifitness&feature=top-paid Den har dock inte varit...
På att inte ha fått ICS, än. :p annars så ser jag inga nackdelar med den Edit: Jo den har låst bootloader men killarna på XDA har lyckats komma...
Fynd! Det kan förekomma brutna förpackningar, öppet köp exemplar och demo exemplar. Begränsat antal mobiler.
Vilken är den bästa caset till Xoomen? gillar inte den som medföljde
RAZR såklart. Du får inte en bättre androidmobil med den byggkvaliten. För det priset och att ICS kommer snart så är det verkligen ett kap för 2.5k
Mycket nöjd, väntar bara på ICS.
Du behöver inte "oroota" du kommer ändå få OTA men du kommer förlora root. Det är dock ingen fara då root redan är fixad till ICS. Annars kan du...
Ja du, du kan antigen vänta på ICS som enligt Motorola ska släppas i slutet av den här månaden eller så kan du försöka lämna in den på service?...
Samma här fast i Januari/Februari. Det är en underbar lur. Rekommenderar den starkt.
Ta kontakt med Motorola i första hand och se om den går på garanti vilket jag tror den gör. Eller gå direkt till Elgiganten och lämna in de. Du...
Jag har faktiskt ingen aning, men jag antar att du flasha den via CWM (eller bootstrap som de kallas)? Om du t.ex laddar ner 2.3.6 via Motorolas...
Ettan var ju helt klart bäst, tvåan sådär och 3:an helt katastrofal
Hostel III 2/10 piece of shit, dålig skådespeleri, var fan är effekterna och goret? dra åt helvete
Precis det jag ville få fram :D Eftersom mobilen är otrolig tunn så tycker man att den blir "för varm" men egentligen är den inom normerna så att säga
Hur pass varm blir den då? Har du kollat upp det? Ladda ner battery indicator från market och kolla upp det. Sent from my XT910 using Tapatalk
SOAK test mail har tydligen börjats skickas ut till de som anmälde sig...jag fick ingen vettefan varför dock, jag anmälade mig för ett bra tag sen...
OK tydligen så ska SOAK(ungefär som test eller beta) verisonen av ICS börja rulla ut för europeiska användare...
Ladda ner den igår, är otrolig imponerad. Snygg och stilren! länk https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mtvn.oscuraandroid&hl=sv
Provat att updatera via Motocast? De va så jag fick uppdateringen
nej jag har den vanliga och jag har fått 2.3.6
Jag förstår inte, vilka surfplattor har ni? Den fungerar på Motorola Xoom iaf.
Det tragiska i detta fall är att folk som du sitter fast med 2.3.5 och vissa har redan fått uppdatering till 2.3.6 medans andra är fast på 2.3.5...
Bra att du skriver detta så att han inte lurar andra också. Starta gärna en tråd om detta Sent from my XT910 using Tapatalk
Hur varm blir den? Du får tänka på att mobilen är otrolig tunn så runt 35 grader ska inte vara någon problem Sent from my XT910 using Tapatalk
Det här svaret fick jag idag av dem: Det råder helt klart delade meningar om vad som ska hända
Jo jag såg det, Verizon lär få ICS först då den tydligen är den bäst säljande luren hos den operatören..
ICS till Europa försenad med största sannolikhet till Q3...
reserverad
Hej alla RAZR-ägare (finns det ens kvar några) eftersom Motorola har bestämt sig för att skjuta upp ICS till runt Q3 (ej bekräftat men lär bli...
Jag förstår, jag kanske också hoppar av tåget eller installerar någon av de läcka ICS versionerna...tyvärr så har Motorola failat-igen.
Jag önskar att det vore sant att Motorola kommer gynnas av Google, det har inte gjort det och som det ser ut så kommer det inte göra det heller,...
Jepp! Har din mobil stöd för flash så ska det gå. http://www.wiziwig.tv/ Eller tanka ner sopcast appen....
motorola australia har gått ut i facebook och sagt att ics till razr kommer försenas, gör den till europa också så slänger jag luren åt helvete...
Hur tar man bort den stora bannern "academic work"? Jag menar att ha små banners är OK, blockar jag den med adblock så förstörs hela hemsidan
Soak test har börjat i US så jo ICS är nära