Separate names with a comma.
Har inte bytt ut min eller skickat in den på rep, ska se om ICS fixar problemet. Tydligen är det ett vanligt fenomen med någon vit "punkt" ovanför...
Flashback :p
På FB nämner de att det finns en stor chans att hela provet ogiltigförklaras.
ICS rullas ut till verizon RAZR :( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1576567
Hallå fotmob? bästa appen....
denna är bäst hittils! http://www.engadget.com/2012/04/01/nokia-7110-review/
Börjar bli riktig irriterad på kholk som kommer med tomma löften hela tiden, antigen så släpper han den eller inte.
öh wut? menar du FM gjord av SEGA? För den finns inte ute till Android endast ifån
Får troligvist 1.2-1.3 andra gången jag skriver.
Ännu en länk om att ICS är nära...
oja det är nära nu :teeth:
Har aldrig haft problem förutom det här problemet...fast nu blev jag illa tvungen att fabriksåterställa för att se om den kommer fungera för jag...
Jaha nu har jag också fått det här problemet. Telefonen tappade helt sonika kontakten själv med simkortet. jag har startat om telefonen flera...
OK har aldrig haft de problemen.
Root till 2.3.6 någon som har lust att dela med sig en guide?
Vad var det för fel på RAZR?
Aktivera one-percent hack på t.ex battery indicator appen. Är själv mycket nöjd med min RAZR, det enda som jag väntar på är den upplåsbara...
Finns tyvärr ingen bra substitut för FM eller CM till Android.
Vad är skillnaden?
Det var på tiden, ska testa den.
Har samma problem med min RAZR men funverar ypperligt på xoomen Sent from my MZ601 using Tapatalk
Kraschar på min RAZR men fungerar fint på Xoomen. Sent from my MZ601 using Tapatalk
samma här, de samma bana hela tiden? :S
Ladda ner battery widget och se hur varm den blir. Min RAZR går upp till vid spelande av Dead Space t.ex till 41C och det är "normalt" efter jag...
Så det gäller endast samsung? Sent from my MZ601 using Tapatalk
Gäller detta bara sgs2? Kan ej finna det på mina enheter Sent from my MZ601 using Tapatalk
Kör du original HC eller custom rom ICS? Inte fått nåt än.
Så vitt jag vet så går det inte? De enda man kan göra är att dölja telefonen något som jag gjort med min SGS då jag inte har kvar den...det gör du...
De har samma (dvs microsim) fast det verkar bökigt att byta själv, tror jag avstår.
Grymt! Hoppas få det till min Xoom också :)
Prova demot och se om det är något som faller dig i smaken ;)
Kommer den släppas 00.00 ikväll tro?
Har en RAZR och de använder TI Omap 4430 (tror jag) med samma GPU som Gnex. Saken är att sålänge man anpassar hårdvaran till mjukvaran så kommer...
Verkar som att alla har inte fått den...än.
Gött att den inte är exklusiv till Tegra 3, då kan man njuta av den på sin Xoom :) Kan dock inte finna någon release datum?
Man kan inte "gambla" då man måste gå till mobilsidan, man kunde rätta tips, lotto och där fanns bl.a livescore.
Samma här, väldigt konstigt att den gick bort Sent from my MZ601 using Tapatalk
Troligvist är HD endast till tablets...
Korrekt och det har även diskuterats i XDA Sent from my MZ601 using Tapatalk
uppdatera via motocast :)