Separate names with a comma.
Det är många sådana här små operatörer som dyker upp och vill sälja abonnemang som inte är helt...fördelaktiga. Om man vill silppa kan man:...
Himla trist det där! De höll på att göra en större renovering och allt.
Vad berör mobiltelefon kan du ställa frågan i köpråd. Ange prisklass och andra preferenser: Köpråd och fyndtips BankID går inte att installera på...
Ah, ja, tråkigt att de slopar VPN-tjänsten för datorn. Jag har använt den och det har fungerat bra. Kände inte ens till att man fick fri frakt på...
Det kan ju vara så enkelt som att nyheten inte är officiell ännu, men det lär ju vara mycket nära nu om sidan var uppe och allt :)
Vad har du för operatör och telefon? Telenor? Jag skulle tippa att du i sådana fall får minst samma resultat med 5G-routern, om inte bättre rentav.
Jo, nu gick jag strikt på operatörspriset i det här fallet, som blev ungefär 2,5k på 24 månader hos Comviq. Annars tycker jag inte heller den är...
Det är mycket svårt att avgöra hur bra det fungerar utan att ha testat på plats med operatören man tänker använda först (...eller i alla fall med...
Vem är klockan till för person? Någon som tex sportar mycket? Hade du tänkt dig någon särskild storlek? Pingar @livinl0ud, då han har bra koll på...
Jag brukar mest handla smågrejer, allt från kondingar, motstånd till kretskort och lite sånt. Vet inte varför, men utbudet på lite mer nischade...
Känns som det är antingen crock pot, air fryer eller de där vakuumförpackade/sous vide som trendar lite vart om vartannat beroende på hur...
Rätt cool album art. Borde nästan ramas in.
Vi borde göra en läsarundersökning på tal om boxarna, för att se vad majoriteten föredrar. Det kan ju sedan användas som argument till varför alla...
Jag har frågat Airmee varför man inte har möjlighet att välja paketbox på tex leveranser från Amazon, när de har ett samarbete med iboxen. Det...
Det märkliga är att de ofta är rätt hyggliga sett till pris/prestanda, men i och med att de så frekvent släpper nya modeller, så verkar de inte...
Kan du försöka ta en bild på ringen, som visar bättre hur det ser ut? Ser det ut som det är själva OLED-panelen som är påverkad, eller kan det...
Ah! Haha, utmärkt att det löste sig. Ja, det var ju inte helt enkelt att felsöka. Bra att veta till nästa gång någon rapporterar samma problem.
Du kan kika på guiden här: AirPods Max Guide: $550 Authentic vs $250 FAKE (2024) Men är det bra kopior är det ju svårt. Vissa tar också...
Ah! Du menar så. Nej, dessvärre finns inget alternativ alls för att välja "upphämtningsplats". Allt man kan göra är att ange antingen en adress...
Någon som beställer från Amazon här och ofta får leveranser från Airmee? Har någon någonsin fått upp alternativet att få paketet levererat till en...
Bra fråga, men jag tror inte Airmee har några utlämingsställen. Visst, jag kan ju testa ange ett utlämningsställe som är ombud för tex Postnord,...
Finns det möjlighet att på något vid undkomma Airme när man beställer från Amazon Tyskland? Det blir ett förfärligt krångel varje gång jag får en...
Vad händer när du klickar på knappen att du vill logga in med BankID i apparna? Menar du att BankID kommer upp, du loggar in, och sedan när du...
En JBL Boombox 3 Wifi kanske hade fungerat? JBL Boombox 3 WiFi, Från 6105 kr IP68-klassad, så borde klara av att vara utomhusmonterad.
Testa också en fabriksåterställning annars, går ju fort återställa klockan sedan.
Hmm. Blir intressant att höra vad Louis Rossmann säger, för varje gång de genomför förbättringar på den punkten så brukar det kräva olika saker...
Den här appen fungerar utmärkt för att synka till GDrive från telefonen, men det kommer ju räknas som dubbelt utrymme, fast det gör kanske inget:...
Youtube testar att flytta titlar och kommentarer till sidofältet Noooes, sluta göra ändringar till det sämre. Allt var bra som det var, sedan...
Ja, det kan bli en hel del problem med tex strömingstjänster som kan kräva att plattan är kompatibel med Widewine (krypteringsstandard) eller som...
Oj, trodde den skulle komma i sommar först. Blir spännande att se! Jag hittade nyligen att denna fanns på HBO Max i en tillpiffad version, och är...
Tab S8 Ultra för 8410 kr [ATTACH]
Så länge powerbanken har stöd för att mata ut med USB-C PD-standarden och har tillräcklig effekt borde det fungera, då USB-C-PD-standarden säger...
Ah! Utmärkt, ja, då borde det inte vara några konstigheter. Jag letade faktiskt på deras hemsida, men hittade inget. Märkligt att informationen...
Åhå, trevligt! Vågar man hoppas på stöd för smartklockor därefter?
Var inte så förtjust i designen, undrar hur de är att ha under mössan när de ser ut att sticka ut så mycket. De saknar också stöd för LE Audio,...
Du får inte ett originalbatteri med installation billigare än för 850 kronor. Du får dessutom garanti på jobbet hos Samsung och sedan trycktestar...
What headphones will support Android's Find My Device network Här är en lista på hörlurar som kommer få stöd för Googles Find My Device-nätverk.
Verkar vara en del som har samma problem på olika sajter med lite olika läsare, här med Newsblur: Many sites unable to load since 2/25/24. Tycks...
Ger Inoreader något felmeddelande? Vi hade problem någon gång med att brandväggen blockera en viss RSS-tjänst då den pingade servern extremt ofta,...
Ja, men om den skall klassas som moped kräver det att fordonet också har ett CoC-intyg som visar att den är typgodkänd (klarar alla EU-kraven),...