Separate names with a comma.
Diskutera Sveriges Radio och deras tjänster i den här tråden. Sveriges Radio Play - Appar från Sveriges Radio
Rätt bra pris på Tab S7 FE 12,4" 5G 6/128GB för 3990 kr: Samsung Galaxy Tab S7 FE 5G 12.4" surfplatta (128GB) - Elgiganten
Jag tror jag också lutat åt A54 för den bättre batteritiden.
Förmodligen har panelen tagit skada, och då behöver den bytas. Du kan ju testa ruska om telefonen lite och se om det hjälper, utifall det bara...
Hear, hear! Jag tar för givet att vi är körda fram till april.
Överallt är ju en överdrift, hehe, men visst börjar det se hyggligt ut jämfört med de andra, särskilt inåt land är skillnaden enorm: [ATTACH]...
Jag tycker TPLink är hyggliga på 5G-routers jämfört med Zyxel eller Huawei i alla fall, så hade satsat på någon av deras. Man har rätt okej...
Bard verkar bli Gemini på onsdag – Europa blir utan Androidappen Kan byta namn redan nästa vecka. Ju tidigare desto bättre, så blir det mindre...
Du menar helt och hållet? Det vore om du hittar en telefon med stöd för "DC dimming". Jag vet inte om OnePlus 12 tex har stöd för det, om man ser...
Det kan du göra själv väldigt enkelt: Amazon.se
Detta var ju sjukt trist måste sägas: Google Search 'cached' link is officially dead Riktigt användbar feature.
Det kommer väl egentligen inte vara någon skillnad, förutom namnet? Kanske de gör något för att ge HMD-telefonerna en egen identitet förstås....
Ja, jag tror dessvärre som du säger att telefonen kommer begära att den ansluts till jobbets EMM-system igen, om den inte först blir avregistrerad...
Jag tolkar det som att du tror på en lång vinter.
Appsuccén från Svedala på väg mot en miljon nedladdningar Någon som testat den appen? Verkar visst bara finnas för iOS: Fantasy Hike
Bings take: [IMG]
Det är lite märkligt egentligen, för Samsung borde ha alla förutsättningar att lyckas. De är världsledande på RAM och NAND sett till prestanda och...
Samsung verkar helt ovilliga att offra sitt Geekbench-resultat för att leverera bättre energieffektivitet, men Google är lite bättre på den...
Det behöver vara en "universalpenna". Det finns aktiva pennor för enheter med stöd för skärmar som är tryckkänskliga i bemärkelsen att de har stöd...
Kan intyga vissa connection issues, får se hur det blir med nyare firmware. Verkar speciellt krångla med low latency aktiverat av någon anledning....
Baserat på @Svenix inlägg i Netonnet-tråden kan det vara värt att lyfta en baksida med paketboxar även i den här tråden. Om ett paket kommer fram...
Jo, men om det kräver att man använder deras mjukvara eller inte för att visa enheterna är lite oklart. Helst vill man ju bara logga in via Google...
Aktiv styluspenna är klart bäst om man använder telefoner utan nativestöd för Stylus, som S24 Ultra tex: Linocell Aktiv styluspenna - Styluspennor...
Sålde en telefon till Gollum. Mycket snabb betalning och trevlig kontakt! 5/5 Androids!
Ja, bra fråga. Har försökt ta reda på det, men hemsidan ger inte så mycket information. De nämner bara röstkommandon. Jag är lite nyfiken på om...
Ja, Pixeln har stöd för USB-OTG, vilket är vad som krävs för att det skall fungera. Ja, hubben skall helst ha stöd för USB PD med ett uttag för...
Ah! Mycket bra, vore otroligt fint att få det på plats så snart som möjligt. Inte minst som Telia är rätt duktiga på att bygga ut det.
Åh herregud. I bloggen skriver Google att det skall fungera att skapa bilder på engelska Bard "i nästan alla länder", vilket givetvis inte...
Det gick snabbt! Google Bard blir smartare - får stöd för Gemini Pro och bildgenerering i Sverige Nu har Bard äntligen fått stöd för Gemini Pro i...
Verkar inte finnas i vitt va? Lite synd, hmm. Edit: Jag kollade hemsidan nu, finns tydlige i vitt och även i två olika storlekar, fast de är...
Ah, ja, haha, det tänkte jag inte på. Är ju helt klart en betydande risk om det är en obevakad parkering i alla fall, men även då är det ju inte...
Om bilen står i solen och det gassar på kan det ju bli varmt, särskilt om telefonen också är exponerad för solen. Bäst är nog att i sådana fall...
https://www.inet.se/produkt/8309982/sonoff-nspanel-smart-kontrollpanel [ATTACH] Den här var lite fräsig. Det är en strömbrytare med touchskärm...
En inte obetydande anledningen till de dyrare och dyrare telefonerna. Snapdragon 8 Gen 3 Costs 25% More Than Last Year's SoC Har varit rätt stora...
Menar du som sitter på telefonen hela tiden? Annars kan du ju köpa en USB-hubb att ansluta till telefonen som har stöd för USB-PD och en...
Jag har inget bra förslag, men du borde få bra träffar om du Googlar på: forward shipping china
Var helt övertygad om att jag tappat plånboken idag, och nyligen tog batteriet i airtaggen som sitter i plånboken slut, perfekt tajmat (sabla...
Det är Samsungs egenutvecklade modell som heter "Gauss". Vet faktiskt inte heller varför svenska saknas, märkligt som du säger. Bixby fick ju...
Använder någon Samsungs AI-funktioner för kameran/fotoredigeraren?