Separate names with a comma.
Är du på jakt efter en ny TV? Då är det här tråden för dig. Skriv din budget och ange vad du mest använder TV:n till, tex: Budget: 10 000 kr...
Sätter man den på ”Jam” funkar den utmärkt till gröt. Denna sats är 4dl ris och 1,5l mjölk och 2dl vatten. Räcker röra om lite extra i början...
Då får man väl önska gott nytt år då! Utöver att 2024 blir trädrakens år, så lär det också bli en spännande fortsättning inom särskilt AI. För...
Jag tror den är mer lämpad för innerslang om jag inte misstar mig, tror denna skulle passa bättre: Finish line Fiberlink Pro Latex Tubeless...
Testa några gånger, funkar det fortfarande inte kan du testa fylla på med någon lämplig sealent specifikt för tubeless. Det skall alltså inte vara...
Jag bytte till Osrams lite starkare halogen, det är viss skillnad, men det är liksom 15-20% ljusstarkare kanske (beror ju lite på vad man har...
Jag brukar testa då och då, fungerar oftast rätt bra, bla spelat igenom Cyberpunk. De fick en mängd nya titlar nu i årsskiftet från Microsoft: 46...
Bil väjde för hundspann utan förare Lite otippat att se ett hundspann utan förare mitt i trafiken.
Nice! Återkom gärna med batteritiden sedan när det blir dags att byta. Jag hoppas att övergången till AA/AAA skall ge mycket bättre tider än med...
Senast att lägga till Swish tror jag är Amazon, men det verkar snart finnas överallt. De har nu nått en miljard transaktioner inom loppet av 12...
Det blir nog svårt om inte Apple är villiga att sälja telefoner i spannet 1000-5000 kr. Det "billigaste" de har är iPhone SE för 6500 kr.
5 100 lumen! Djäklar, nästan dubbelt så ljusstark som föregångaren. Undrar om hålen är identiska, så man kan använda samma hål som med Floalt.......
Haha, det ser precis lagom ut med grädde :D
Det kan också ha att göra med batterisparfunktionen snarare än att den sparar på minnet. Testa att välja så att Messenger-appen inte är optimerad...
Jag tror du kommer rätt långt med Philips eller Electrolux-järnen som har många positiva recensioner från topplistan här; Strykjärn - Jämför...
Kanske bäst styra in det på upplevelsen/servicen hos återförsäljare snarare än vad som är ett stort eller litet belopp etc, för att hålla tråden...
Liten påminnelse om att vi som följer tråden gärna vill se prylarna i det vilda!
Din mobil skjuter sannolikt bättre video än den. Enda fördelen är att du har ett bredare omfång, men telezoom är nog inget du har nytta av för att...
Oj, hur många prompter hade du kört då? Eller du menar direkt vid uppstart? Kan ju kanske vara överbelastat nu när det precis lanserats.
Ja, sant. Det får plats med mer information på skärmen också. En annan skillnad mot ChatGPT är att det inte finns stöd för plugins ännu tror jag,...
Nu kan man ladda ned Copilot fristående via Google Play; Microsofts AI-assistent Copilot är nu tillgänglig i Google Play Den innehåller senaste...
Alan Wake 2 ser ju helt klart väldigt bra ut, utöver att det är ett bra spel.
Vafalls, vem hugger ned 100 träd. Det hade förmodligen slutat i ett blodbad om jag försökt använda en motorsåg, att byta lampa på bilen på egen...
De fungerar fint oavsett Android-telefon, men om du vill ta blodtryck och/eller EKG måste du ha en Samsung. Allt annat skall fungera.
Vissa tillverkare låter dig använda bägge samtidigt för att öka bandbredden. Jag tror Samsung har funktioner för detta. Det drar nog betydligt mer...
45 minuter kvar till kalle!
Lägger också en röst för Pocket Casts. Har alla funktioner man behöver och mer därtill. Jag föredrog dock nästan Googles variant just för att den...
Vad hade de från början? Jag tror det var 3,5h med ANC aktiverat på Nothing-lurarna från början, men jag får runt 3h nu utan ANC, och de är inte...
Haha. Jag har dessa, men batteritiden har inte varit något vidare för min del, jag vet dock inte om jag lyckades få ett söndagsex eller inte, men...
Gillar särskilt att Kalle blev droidifierad :)
God jul allesammans! Hoppas alla får ett trevligt firande!
Om du bara vill testa lite kan det vara lite mycket pengar. De flesta flyger bara några gånger och tröttnar sedan, så jag hade nog börjat med...
Intressekoll är inte tillåtet enligt K&S-reglerna, så du behöver lyfta bort det ur annonsen, så den inte bryter mot någon regel.
Är dessa inte kopior på klassikern Canonball Run, eller "Mitt i Plåten!" som den så vackert heter på svenska.
Hmm. Kan du testa stänga av att skärmen justerar uppdateringsfrekvensen och se om det gör skillnad? Dvs sätt att den alltid skall vara på 120Hz...
Det är sant om däcket inte deformeras öht, men det vore ju synnerligen otrevligt att åka på. Utöver att de väger mer så flexar fortfarande solida...
Ah! Äntligen rör det på sig.
Ah! Mycket skönt att det löste sig för dig @Keelhauled, och låter som det hela var föredömligt skött av säljaren i forumet. Det låter som det är...
Om man inte har en antik Chromebook kan i princip samtliga köra Android-appar, så man gör inte avkall på den möjligheten. Som @Leo83 nämner är...
Finns det någon aktuell kod för Halebop?