Separate names with a comma.
Lite svårt att jämföra utan en äldre klocka bredvid, men Music-appen känns väldigt rapp nu jämfört med vad den gjorde på Watch Series 7 som jag...
Det hade nog varit enklare för Xiaomi om de kunde hitta en rimligare affärsmodell. Att lägga ut distribution/försäljning/service för hela regioner...
Jag tror jag köpte dem 2017-2018, hittar inte ordern på mailen av någon anledning, så de har några år på nacken.
Jag ligger på nära 50 000 timmar på mina Acer XF270HUA om jag läser rätt. Inte så långt från motsvarande 5 år 24/7 brinntid.
Ah, ja, det var inte så dumt pris på Apples hemsida. 895 kr, vilket var billigare än alla andra på nätet.
Rätt befriande att se "HDR-befriade" bilder :)
Oj, spännande! Ingen hint om klockan, men trevligt i alla fall. Antar att vi inte får Fold då. I USA är det helt tokigt hur bra inbytespriser...
Du kan googla på telefonmodell+sim card rubber seal, och se om du hittar en utbytesdel. Kolla eBay & Amazon också.
Försöker ta reda på hur mycket RAM klockan har, men det var lättare sagt än gjort. Behöver förmodligen Xcode för att se det, men har inte ens en...
Har någon koll på om man kan köpa enstaka hörlurar på Apple Store? Eller måste man beställa på nätet? Jag har störigt nog tappat min högra hörlur....
Jösses, det var imponerande. Hur upplever du klockan annars sett till byggkvalitet och känsla?
Nej, det är ju skandal att de kostar närmare 900 spänn också, medan det går att få fina fodral i läder från kvalitetsmärken för ~599 kr. Det...
Nej, Pixel Watch var onekligen ingen höjdare, men förhoppningsvis är tvåan en rejäl förbättring med nya Snapdragon W5-chippet. I värsta fall får...
Har fått ett tips från en användare som tidigare prickat rätt. Personen gör gällande att Watch 2 kommer till Norden/Sverige. Hoppas det stämmer,...
Jag kikade faktiskt på det så snart jag såg nyheten. I Sverige säljer samtliga operatörer förutom Telenor fortfarande Xiaomi, men det är ju...
Ah! Då funkar det nog inte för annat heller.
Testa installera om appen?
Ah, haha, var mer än jag kände till. Bra att veta! Men när man är där för att beställa handlingen/ta bild osv. så behöver man väl fortfarande...
Jag mailade polisen och frågade, får se om man får något svar. Angav pass och ex. ID-kontroll vid fordonskontroll som exempel.
Det är nästan lite frustrerande att inte kunna använda action-knappen till mer genom att i alla fall ha både långtryck, enkeltryck och dubbeltryck...
Då blir ju frågan om polisen accepterar ID-kort i BankID-appen? Kan man tex använda det för att hämta ut pass också?
Jag tycker inte det är så farligt här heller! De flesta är trevliga och ibland stöter man på någon lite nördigare typ som man kan snacka lite med....
Omkring 55GB är tillgängligt för användaren av de 64GB den kommer med. Verkar dock inte riktigt gå att se hur mycket av detta som kan användas för...
Så här ser det nya trail loop olive ut (Medium). Tycker det passar rätt bra med färgen, men skall skaffa något av Nomads lite biffigare "Sports...
Jag tror en 1st gen Ultra går lika bra, så sparar man lite pengar också. Det är förmodligen viss fördel Watch Ultra 2 vad gäller batteritiden, men...
Trevligt att Systembolaget nu tillkommit, hade helt missat det. Tråkigt bara att man inte kan klämma in körkortet också. Hade varit otroligt...
Jag slog till på Nomad i mörkbrunt utförande. Tycker det blev rätt snyggt med svart telefon. Mycket bra passform, fin känsla i knapparna och känns...
Citerar mig själv. 5G kom igång efter ungefär en halvtimme. Ingen aning om varför det dröjde.
Beroende på stad är det utdelning till ombud på lördagar också.
Aktiverade nyss eSIM via Tre, men får bara 3G. Udda, har full 5G med Pixel 7 Pro på samma plats/operatör.
Ah, intressant. Undrar om de gjorde samma sak förra året, eller om erbjudandet tog slut på dagen för butikspremiären.
Någon som sitter på en höger (R) hörlur för Apple Airpods (3rd gen)? Jag har tappat min.
Det står inget om att den inte gäller för rabatterade produkter, så jag skulle tro det?
Innan någon undrar: "Kampanjen gäller ej på Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med...
Märkligt. Metadatan skall inte försvinna för att du flyttar bilderna från en enhet till en annan. Om du högerklickar på bilderna på datorn och...
Verkar nästan som att operatörerna prioriterats om man ser till allokeringen?
Riktigt bra med möjligheten att se cykler + begränsa kapaciteten till 80%. Kommer definitivt förlänga livslängden. Jag undrar bara varför de...
Telefonen jag beställde från Tre (15P Black 128GB) har nu kommit fram till postboxen, men sedan märkte jag att de skickat klockan med leverans...
Du kan välja vilka appar du vill köra över via Samsungs app för ändamålet (Smartswitch). Anslut en USB-C-kabel mellan dem, så går det...
Swedbank höjer nu till 6% för rörligt/listränta :Swedbank höjer tremånadersräntan på bolån Eftersom Riksbanken räknar med en till höjning så får...