Separate names with a comma.
#RIP Gick lite inflation i fintechbolag som inte erbjöd något utmärkande, så man kan ju inte påstå att det är förvånande. Jag undrar bara vad de...
Kommer en hel del lurar nu eftersom IFA-mässan pågår. Ser ni något med LE Audio-stöd? Jag kikade nyss på Jabra Elite 10, men dessväre har de bara...
ELON rapporterar också negativa siffror: Ny miljonförlust för Elon: "Stor försiktighet på marknaden" - Ehandel.se Elon ska för övrigt gå ihop med...
Snyggt!
Vi har försökt att felsöka det, men det är lite svårt eftersom vi inte lyckas återskapa det. Av någon anledning fungerar det på Pixel 7 med Chrome...
Beror lite på. Jag menar, visst, generellt sett ses Apple kanske som en statussymbol. Bland kidsen skall man ju helst ha en blå chattbubbla o_O...
Power har något de kallar "Plusgaranti" som gäller i fem år, men denna täcker bara såant som vanligen omfattas av tillverkargarantin, och inte...
Försäkringsbolag - vem erbjuder bäst drulle för mobiler / teknikutrustning?
På din hemförsäkring är det i regel inget åldersavdrag förrän varan är ett år eller äldre, men sedan går det ju väldigt snabbt utför med avdraget....
Haha, ja, nej, det är ju en klassiker att de dumpar priset med 1500 kr eller så till Black Friday. Vet inte hur många gånger de gjort det på raken...
Visst, alltid bra att göra, men det är rätt enkelt att komma runt denna spärren. Ofta kan man bara fabriksåterställa sparkcykeln, och fungerar...
Ja, det hela låter hur mystiskt som helst. Man får nästan intrycket av att det är en praktikant eller något som gjort det, någon som varit helt...
Ja, det är rätt olyckligt. Även 90Hz hade varit OK egentligen, men 60 Hz är nästan omöjligt att gå tillbaka till.
Spännande!
Jo, sant. För Android kommer Chipolo snart med sin "OnePoint". Chipolo ONE Point for Google's Find My Device app - Chipolo
Jag fattar inte var humorprogrammen tog vägen riktigt, ett tag fanns hur många som helst: Poddar & program.
Bygellås är ett absolut måste, annars ryker den! Så länge man har ett vettigt bygellås och man placerar den någorlunda strategiskt, så den inte...
Ah, intressant. Ja, det blir spännande att se hur särskilt kameran presterar nu när den verkar få en ny sensor. Fast viktigast är nog att SoC:en...
Jag försökte med Telenor-chatten, men det var som väntat helt hopplöst att få något svar på frågan. Samsung själva påstår som du säger på...
Ja, det är Telia ovan, glömde lägga till det. Det står samma sak hos Comviq, Tele2 och Halebop.
Efter Stadia blev man ju rätt matt: Killed by Google
Haha, ännu en tjänst Google lägger ned: https://www.xda-developers.com/google-shuts-down-pixel-pass/ Nu fanns det iofs bara i USA, så inget som...
Jag undrar lite hur de planerar att göra. Kronan har ju blivit svag, så om de bara prissatt rakt 1:1 med tex euron skulle det bli för attraktivt...
Batterikapaciteten är bara sisådär, runt 4000 mAh, men med det systemchippet klarar man sig kanske rätt länge på det.
Fairphone 5 har lanserats - kan få upp till tio års säkerhetsuppdateringar Nu snackar vi. Fem OS-uppdateringar och tio års...
Kikar man runt hos andra operatörer är det samma visa, samtliga ser ut att kräva en Samsung för aktiveringen av eSIM: [ATTACH] Är som sagt rätt...
Jag är tveksam till om det kommer fungera med någon annan operatör. Enklast är att låna en Samsung av någon bekant, stoppa in SIM-kortet och sedan...
Ouppackade Airpods Pro 2 med kvitto borde väl gå att sälja för nästan nypris? Ligger på €240 tror jag.
Intressant. Känns som det börjar bli lite bökigt nu, kanske öppnar dörren för lite fintech-konkurrens som är smidigare...och har bredare stöd för...
Tog bort gamla tråden, den kan ligga bättre här som @demonen säger. Potentiella produktnyheter: SoC: M3 (3nm), A17 Bionic (3nm), S9/W4 A15...
Här är de nya två kamerorna: Sony Electronics släpper två helt nya kameror i serien Alpha 7C A7C II 33MP: Camera only: SEK 29 500 A7C R 61MP:...
Vill du ha utökad täckning sedan, så kommer Chipolo snart släppa "One Point" som ingår i Googles motsvarighet till Apples "Find My...
Har Samsung ingen kundombudsman förresten? Dvs något i stil med det här: https://www.tre.se/support/kundombudsmannen Det vore lite olyckligt om...
Kan du i punktform kortfattat beskriva allt som skett steg för steg i ett inlägg. Kan du även lägga skärmdump på kvitton/beställningsbekräftelse?...
Jag förstår inte vad de menar riktigt. De har alltså dragit av korrekt belopp för telefonen (4821 kr), men tog bort rabatten de utlovade om 3000...
Om man inte använder LTE var det hyggligt för egen del, men om man lämnar telefonen hemma till och från, så blev det för riskabelt att batteriet...
Hur svårt var det att montera Spigens skydd? Följer det med någon ram? Vissa skärmskyddstillverkare har en ram man placerar över enheten, så...
Fast löv är möjligen inte så bra motiv heller, då tänker fåglarna kanske att det är ett träd... Frostad fönsterfilm är kanske bäst. Är nog...
Haha, ptja...Oktober börjar ju närma sig nu så.