Separate names with a comma.
[ATTACH] Inte riktigt läge att köra tvätten idag kanske.
Samsung may stop using Exynos chipsets in Galaxy devices Hmm. Nog inte många som skulle klaga, hehe. Nackdelen är väl bara den att Qualcomm får...
Nu finns de att förbeställa: 7900XT: Sapphire Radeon RX 7900 XT HDMI 2xDP USB-C 20GB (Grafikkort) 7900 XTX:...
Jag hoppas du matar dem med frön och frukt!
Om man kollar på historiken (här) visar de denna bilden, men det är utan avgifter som kan skilja sig åt mellan rörligt och elfond: [IMG]
Jag kör nästan bara engelska av den anledningen, tycker det fungerar mycket mer konsekvent då, men hade hellre kört svenska.
Sedan finns ju A-serien också om man vill ha uppdateringar väldigt lång tid: Samsung Galaxy A53 SM-A536B/DS 5G Dual SIM 6GB RAM 128GB...
Ja, en Nord 2T är definitivt sett steg upp från 6T: OnePlus Nord 2T 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) Vill man annars ha en mindre...
Nej, skapa gärna en sådan tråd. Funderar bara på var den skall ligga, förmodligen under "Allmänt": Allmänt
Haha, ja, nej. Tur att det är lätt att byta mellan strömningstjänster.
Jag kör inte tumlare heller, men mest för att det sliter mycket på textilen, utan hänger allt bara, så får det torka över natten oftast. Tycker...
Djäkligt snygg cykel också! Ett litet tips är att sätta skydd på särskilt den övre delen av ramen, den kan bli rätt repig rätt snabbt annars....
Ja, det är nästan lika tryggt att köpa A-serien som S-serien numera, ur den synpunkten. Tidigare kändes det nästan som bortkastade pengar när man...
Betan kommer visst denna veckan, så jag tror slutet på månaden/året. Certain Pixel users should get ready to join the Android 13 QPR2 Beta program...
Ahh, det är iofs rätt smart. Kan man nog komma en bit med i alla fall, så hoppet inte är helt förlorat. Hmm. Inte helt olikt det nuvarande paret...
@msandstedt - tips bra på vantar att cykla med nu när det börjar bli ruggigt kallt?
Som @Glis säger funkar diskmedel utmärkt. Men se till att inte ösa vatten med diskmedel över telefonen, då membranen kanske inte håller tätt då...
Haha, men har de någon peer-to-peer-lösning för spårningen då som är specifik för Jabra?
Frekvensmätaren ser fin ut i alla fall, trots att det blivit riktigt kallt! Ligger stadigt på 50Hz.
Det är lustigt hur Play ibland dummar sig. Nu var det förvisso ett tag sedan, men till och från under väldigt många år fastnade den på...
Hur varm blir den? Många smartlampor med 1000lm brukar ta kål på sig själva. Har ett par från IKEA som verkar ha blivit för varma och gett upp....
Alla hörlurar borde ha något som motsvarar airtags inbyggt. Det finns ju i Apples senare. Vet inte om Samsung har UWB i Buds Pro 2.
Recensionerna på AMD:s nya kort har kommit ut! Ser rätt lovande ut faktiskt, dock lite högre strömförbrukning än vad jag räknat med. Att...
Ser rätt soft ut, men är inte sitsen lite lång i relation till ryggen, eller?
"Quarterly Platform Release".
Ah! Då finns det alltså en knutpunkt i Stockholm för tjänsten då, det var ju fint.
Märkligt. Har du testat använda ett annat nätverk? Testa tex dela ut nätverket från telefonen och se om den vill uppdatera den vägen.
Acer Chromebook 516 GE (NX.KCWED.006) 16" i5-1240P 16GB RAM 256GB SSD (Laptops (Bärbara datorer)) Lite sugen, men priset blev en aning uppåt...
Det vore onekligen trevligt att ha. Synd att det dröjt så länge. Undrar om Pixel Watch/Wear OS kommer visa det också.
Fungerar riktigt fint till spelströmning om du vill prova det. Tex xCloud eller Geforce Now. Men visst, generellt sett spenderas ju mest av tiden...
Trevligt. Blir intressant att testa.
De skulle väl ha det där stora systembytet, SJ, så om en massa tåg ställs in spillar det väl över på allt annat tänker man.
Märkligt, om det är USB 3.0 eller USB 2.0 borde inte ha betydelse, då USB 3.0 är bakåtkompatibelt med USB 2.0. Är det något med kabeln? Provat med...
Tror du det kaos i trafiken på måndag @jnsson?
Vad gör du mest på datorn? Surf och Office typ? Gör du något med bildbehandling/video?
Har inte haft några problem med åttan heller. Det är bara lite inlärningströskel då mycket är omflyttat.
Om du har en Samsung med stöd för Dex och ansluter över HDMI kan du välja att starta DeX tror jag, eller så kan du välja DeX i snabbstartsfältet:...
Jösses, det var ju urdåligt skött.
Tänkte du köra med Wisers gateway då? För IKEA har ju inte stöd för så mycket annat än IKEA just nu, med Dirigera-hubben.